Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@10:42:30 GMT

این مشاغل هنوز مجاز به فعالیت نیستند

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۶۶۵۵

این مشاغل هنوز مجاز به فعالیت نیستند

اطلاعیه اتاق اصناف ایران مبنی بر اعمال محدودیت بر ۷ شغل و بلامانع بودن فعالیت سایر مشاغل مشروط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی منتشر شد. به گزارش پول نیوز، اتاق اصناف ایران به استناد ابلاغیه شماره ۶۶۴۳۰ و ۶۶۴۴۸ مورخ ۱۴۰۰/۴/۲۷ از سوی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی و همچنین آخرین هماهنگی‌های به عمل آمده طی عصر روز جاری با ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر نحوه فعالیت اصناف باتوجه به اتمام طرح محدودیت فعالیت ۶ روزه از تاریخ (۱۴۰۰/۵/۲۵) تا (۱۴۰۰/۵/۳۰) اطلاعیه‌ای به شرح ذیل منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اتاق اصناف ایران ضمن قدردانی از تدبیر و همکاری مدیران تشکل‌های صنفی و تمامی اصناف در سراسر کشور در اجرای اعمال محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی واحد‌های صنفی طی شش روز مورد نظر، بر لزوم هوشیاری بیشتر اصناف در رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرده و به اطلاع میرساند از فردا یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ تمامی مشاغل به استثنا ۷ گروه ذیل مجاز به فعالیت میباشند لذا شایسته است تمامی اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی اهتمام جدی تری نسبت به نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و بازرسی از واحد‌های صنفی داشته باشند.
لیست ۷ گروه مشاغل پرخطر که تا اطلاع ثانوی مجاز به فعالیت نیستند عبارتند از:
١ –رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌ها، به صورت پذیرایی در فضای بسته (ولی بصورت بیرون بر می‌توانند فعالیت کنند)

٢ -تالار‌های پذیرائی

٣ -سالن‌های سینما و تئاتر

۴ –پاساژ‌ها و بازار‌های سربسته به استثناء پاساژ‌های تخصصی نظیر لاستیک، قطعات یدکی، آهن‌آلات، کامپیوتر (پاساژ‌های عمومی نظیر پوشاک، کیف، کفش و موبایل همچنان مجاز به فعالیت نمیباشند)

۵ -استخر‌های سرپوشیده و باشگاه‌های بدن سازی

۶ -شهربازی و باغ وحش‌ها

٧ -نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ویروس کرونا در ایران ویروس کرونا در جهان بیماری های واگیردار کرونا ویروس ویروس کرونا مجاز به فعالیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، حجت الاسلام و المسلمین عادل پور در نماز عبادی سیاسی این هفته اجرای طرح نور عفاف و حجاب را باعث حمایت مردم دانست و از دیگر دستگاه‌ها خواست در اجرای این طرح کنار پلیس باشند .

 نقش وزارت ارشاد، وزارت صمت، وزارت کشور، شهرداری‌ها، سازمان تبلیغات، آموزش و پرورش و امور خارجه در طرح نور کجا است چرا فقط صداوسیما فعالیت لازم را انجام داده است از دستگاه قضایی می‌خواهیم  در این زمینه ورود کند .

خطیب جمعه خرمشهر در بخش دیگری از سخنانش فرارسیدن روز کار و کارگر را به قشر کارگری تبریک گفت و افزود: با وجود تحریم‌های سنگین اگر چرخ اقتصادی کشور می‌چرخد به  برکت وجود  این کارگران است که باید بصورت عملی از کارگران قدردانی کرد و امنیت شغلی آنها تامین شود.

 نهم اردیبهشت روز شورا‌ها نامگذاری شده است این روز را هم به مردم و هم به افرادیکه در این زمینه فعالیت می‌کنند، تبریک عرض می‌کنم .شورا‌ها به این دلیل راه اندازی شد که اراده مردم در امر مردم سالاری دینی انجام شود.
ما از همه کسانی که مخلصانه در این مسیر چه در این شورا و چه در شورا‌های قبلی فعالیت و زحمت کشیدند تشکر میکنیم. اما یک مورد را نباید فراموش کنیم  در شوراها بجای اینکه مردم سالاری دینی تشکیل شود شاهد گروه سالاری بودیم و از مجلس میخواهیم هم به قانون شورا‌ها و هم نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظری داشته باشد .

حجت الاسلام و المسلمین همچنین دشمنی آمریکا با ملت ایران را تاریخی عنوان کرد و افزود: آنها تبعیت صد در صدی می‌خواهد می‌خواهد ایران اسلامی کاملا تابع زورگویی‌های آن‌ها باشد.

امام جمعه خرمشهر در پایان ضمن تشکر از فعالان  عرصه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر از دانشگاه علوم پزشگی آبادان انتقاد کرد و گفت: شاهد هستیم اعتبارات و امکانات عادلانه در بین شهر‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان توزیع نمی‌شود.

 

دیگر خبرها

  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • رزرو هتل در آمستردام
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد