Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران پدیده نسبت به احتمال بازگشت مالکیت پدیده به شهرخودرو واکنش نشان دادند.

به گزارش ایلنا، در حالی که شرکت شهرخودرو در مشکلات و بدهی‌های مالی متعدد در خصوص خودروهای تحویل نشده غوطه‌ور بوده و شنیده می‌شود در مهلت مجدد دو ماهه به حمیداوی برای بازگرداندن مطالبات مردمی همچنان اتفاق مثبتی دیده نمی‌شود، بازگرداندن امتیاز شهرخودرو باعث سرایت حواشی این مجموعه بار دیگر به فوتبال خراسان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صحبت از برگه‌ای دادگاهی است که در مورد اعتبار و روایی آن در بازگرداندن امتیاز به شهرخودرو حرف و حدیث‌هایی از سوی جواد وطنخواه سرپرست پدیده و اصولی رئیس هیات فوتبال خراسان مطرح شده و همه چیز منوط به جلسه استانداری و شروطی با فرهاد حمیداوی شده تا در صورت تسویه کل بدهی‌ها و فقط در صورت گرفتن پشتوانه‌های لازم تیم به وی بازگردانده شود؛ اتفاقی که با وضع مالی موجود شرکت اقتصادی شهرخودرو بعید بوده و به نظر می‌رسد تنها منبع این شرکت پول رضایتنامه حاصل از فروش قاسمی‌نژاد و نعمتی است. 

واکنش شدید سید مهدی رحمتی به فروش بازیکنان در جلسات مخفیانه شهرخودرویی‌ها در تهران و تاکید او به نیاز به ترمیم نقاط ضعف تیم جوان شده پدیده عملا موضع سرمربی این تیم را در تقابل با تیم مدیریتی سابق روشن کرده اما سوای آن هم اکنون هواداران فوتبال خراسان موضع سفت و سختی را نسبت به بازگشت شهرخودرو گرفته‌اند در شرایطی که معدود مربیان بیرون مانده مشهدی این روزها دور و بر مالک شهرخودرو دیده می‌شوند و با شعار بومی‌گرایی تلاش زیادی برای منتفع شدن از این شرایط برای سکانداری این تیم می‌کنند. 

هواداران پدیده خراسان که تجربه تلخ تیم فصل سال گذشته با شهرخودرو را دارند، راه هواداران استقلال را در پیش گرفته‌اند و در مخالفت با آنچه به ظاهر در بازگشت به عقب تیمشان در حال انجام است در حال آماده شدن برای تجمعی بزرگ هستند که به نظر می‌رسد جلسه روز یکشنبه استانداری را با نمایندگان شهرخودرو تحت‌تاثیر قرار خواهد داد؛ تجمعی که تراکت‌های آن در صدها صفحه هواداری این تیم از هفته گذشته رد و بدل می‌شود.

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پدیده شهرخودرو پدیده خراسان پدیده پدیده خراسان شهرخودرو لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۶۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله

سازمان هواشناسی ژاپن اعلام کرد زمین لرزه‌ای با قدرت اولیه ۶.۹ ریشتر امروز (شنبه) جزایر اوگاساوارا در این کشور را لرزاند. به گزارش شینهوا، این زمین لرزه در مرکز توکیو نیز احساس شده و هیچ هشدار سونامی در پی آن صادر نشده است.

همچنین تاکنون گزارشی در مورد خسارات و تلفات ناشی از این حادثه منتشر نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایسنا

tags # زلزله ، ژاپن سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند