Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «شهرام کرمی» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: طی سال‌های گذشته با بررسی‌های صورت گرفته حدود ۱۱ محله حاشیه‌ای در شهر کرمانشاه که بستر آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی و بروز انواع بزه و جرم هستند، شناسایی شده است.

او با عنوان اینکه حدود یک سوم از جمعیت شهر کرمانشاه که جمعیت قابل توجهی است در محلات حاشیه‌ای زندگی می‌کنند، گفت: برقراری نظم و امنیت در محلات حاشیه‌نشین کرمانشاه در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کرمانشاه اضافه کرد: متاسفانه برخی اراذل و اوباش و مجرمان سابقه دار امنیت این مناطق را دچار خدشه کرده اند و ناامنی را در سایر مناطق شهر نیز بوجود می آورند.

وی با تاکید براینکه دستگاه قضایی برقراری امنیت و برخورد با مخلان نظم و امنیت را در مناطق حاشیه نشین در اولویت قرار داده است، اعلام کرد: براین اساس از نیروی انتظامی استان خواسته‌ایم تا طرح پاکسازی این محلات را که سابقا نیز در چند مرحله اجرایی شده را دوباره در این محلات اجرایی کند.

کلانشهر کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیونی استان را در خود جای داده و شهرداری در قالب هشت منطقه شهری به شهروندان خدمات ارائه می دهد.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آموزش کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آموزش استانداری کرمانشاه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آموزش کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان نقده از دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش که با انجام اقدامات مجرمانه، امنیت و آسایش شهروندان را سلب کرده بودند، خبر داد.

حسام صلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش فعال در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این افراد با انجام اقدامات مجرمانه، امنیت و آسایش شهروندان را سلب کرده بودند.

وی با اشاره به اقدامات این افراد افزود: شب گذشته در پی وصول خبر نزاع و درگیری و ایجاد رعب و وحشت در سطح شهرستان، بلافاصله، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نقده ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط پلیس تمامی عوامل دخیل در این نزاع شناسایی شدند.

وی عنوان کرد: با هماهنگی قضائی به عمل آمده، در کمترین زمان ممکن یک نفر از این اراذل و اوباش در شهرستان وقوع جرم و ۴ نفر دیگر در یکی از شهرستان‌های همجوار دستگیر و به همراه آلات مورد استفاده در نزاع و درگیری، جهت سیر مراحل پرونده، تحویل مقام قضائی شدند.

کد خبر 748862

دیگر خبرها

  • پاکسازی حاشیه پلیس راه رزن از زباله
  • (تصاویر) وضع ناگوار حاشیه‌نشین‌های مرادآباد
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • فیلم| لحظه دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • لحظه دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • (ویدیو) دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه