Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@16:07:46 GMT

تجهیز ۴۲۷ خانه ورزش روستایی در استان

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۶۹۹۷

تجهیز ۴۲۷ خانه ورزش روستایی در استان

رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی خراسان رضوی گفت: طی سه سال اخیر ۴۲۷ خانه ورزش روستایی این استان به امکانات و وسایل ورزشی مجهز شده‌ است

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدرضا خوش باطن اظهار کرد: برای تجهیز هر خانه ورزش روستایی دست کم ۱۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: لوازم چوبی بازیهای بومی و محلی، میز تنیس روی میز، میز فوتبال دستی، میز شطرنج، دارت، تاتامی، توپ‌های والیبال، فوتبال و فوتسال از جمله لوازمی است که خانه‌های ورزش روستایی به آنها تجهیز شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات ورزش‌ روستایی و بازی‌های بومی و محلی خراسان رضوی گفت: آماده سازی خانه‌های ورزش توسط دهیاری‌ها، شوراهای اسلامی و مردم و تجهیز این اماکن توسط هیات ورزش روستایی و کمک‌های اداره کل ورزش و جوانان استان انجام می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانه روستایی خانه ورزش روستا ورزش روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عبدالعلی علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس (مالک جدید باشگاه استقلال)، برنا فیروزی معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان و احمد شهریاری مدیرعامل شرکت پارک‌های پتروشیمیایی افق خلیج‌فارس و نماینده تام الاختیار این هلدینگ در باشگاه فوتبال استقلال، عصر ديروز در کمپ تیم های ملی کشتی حضور یافتند.

علی عسگری، فیروزی و شهریاری پس از دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و بازدید از امکانات کشتی کشور،‌ با ملی پوشان کشتی آزاد در اردو دیدار و گفت و گو کردند.

فدراسیون کشتی با انتشار تصاویر این دیدار، جزییات بیشتری در خصوص صحبت های مطرح شده منتشر نکرده است.

باشگاه استقلال چند سال قبل وارد لیگ کشتی شد و به عنوان نایب قهرمانی رسید. باید دید با مدیریت جدید بازهم احتمال حضور استقلال در لیگ کشتی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد
  • خانه ملت محلی برای حزب‌بازی نیست
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری برای دزپارت خوزستان
  • تدوین برنامه جامع ‌مدیریت‌ گردشگری برای‌ «دزپارت» خوزستان
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر