Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، عباس مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی طی نامه ای خطاب به رئیس جمهور و معاون اول وی خواستار رسیدگی به وضعیت حقوق از کارافتادگان و بیمه شدگان اجباری سازمان تأمین اجتماعی شد.

متن نامه نماینده مردم اصفهان در مجلس به شرح زیر است:

«جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر رئیسی

جناب آقای دکتر مخبر

باسلام و احترام

همانگونه که مستحضرید، افرادی در کشور هستند که بر اثر حادثه از کار افتاده شده اند و تحت پوشش بیمه می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال فردی بر اثر سانحه کارگری، چشم و بینایی خود را از دست داده و  دیگر امکان کار ندارد و تعداد سنوات آن به انداره ای نیست که قابل توجه باشد و بر این اساس مستمری پایین و غیرقابل توجهی دریافت می کنند.

از کارافتادگان و بیمه شدگان اجباری به واسطه شرایط خاصی که دارند نیازمند توجه بیش از پیش دولت محترم می باشند و در هر صورت نباید کارگر خدومی که به واسطه یک آسیب و یا حادثه کاری دیگر توان کار ندارد، امروز به واسطه حقوق اندک، دچار مشکلات معیشتی باشد و سازمانهای بیمه ای همچون تامین اجتماعی نیز در محاسبه حقوق ، به آنان توجه لازم را نداشته باشد. چون این قبیل افراد عملا نمی توانند کار دومی هم برای خود مهیا نمایند. اینجانب به عنوان نماینده ملت بر این باورم که  متاسفانه صدای اعتراض این عزیزان شنیده نشده و اهتمام لازم در مجموعه های بیمه ای جهت حمایت از این قبیل بازنشستگان به عمل نیامده است.

در همین راستا از جنابعالی خواهشمندم دستور لازم را جهت حمایت از این قشر عزیز صادر فرمایید تا سازمان تامین اجتماعی و در صورت لزوم سازمان برنامه و بودجه کشور، در نحوه محاسبه و میزان حقوق آنان تجدید نظر نمایند.

از حسن توجه جنابعالی قدردانی می نمایم.»

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امنیت ملی عباس مقتدایی تامین اجتماعی نماینده اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیئت دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیئت دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران 35 درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای 10 میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش 22 درصد و یک مبلغ ثابت دارند.

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • ویدیو/ خبر خوش دولت برای بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی