Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با افزایش تبلیغات صفحات مجازی از تاثیرات معجزه آسای هویچ بر درمان کرونا یا عدم ابتلا به این ویروس، شاهد جهش چند برابری قیمت آن هستیم و این مسئله به جایی رسیده که برخی کاربران با لحن استهزا هویچ را با موز مقایسه می کنند.

با افزایش قیمت هویچ شاهد کمبود آن در بازار نیز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی پیش نیز ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر توزیع هویچ با کارت ملی منتشر شد.

به دنبال یافتن حقیقت با مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونای البرز گفت و گو کردیم.

بابایی گفت: تنوع غذایی، سیستم ایمنی بدن را مقاوم می کند اما تفکر این که تنها استفاده از یک نوع میوه یا سبزیجات برای درمان کرونا مناسب است، تفکر درستی نیست؛ مصرف هویچ رابطه موثری بر درمان کرونا یا عدم ابتلا به آن ندارد.

او افزود: ما اکنون در اوج بیماری هستیم و اگر به کف شیوع هم رسیدیم نباید رعایت شیوه نامه های بهداشتی را پشت گوش بیندازیم.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای البرز گفت: آمار ابتلا به کرونا در کشورهایی هم که تا هفتاد درصد واکسینه شده اند در حال افزایش است.

او افزود: تا زمانی که شیوع کرونا در دنیا شکسته نشود نباید خیال آسوده ای داشته باشیم؛ اگر کشوری هم صد در صد واکسینه شده باشد، نمی تواند نگرانی درخصوص ابتلا به کرونا نداشته باشد.

بابایی گفت: خانواده های افراد سالمند و دارای بیماران مبتلا به بیماری های زمینه ای حتما فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

او افزود: اکنون در آمریکا شاهد شیوع شکل جدیدی از کرونا به نام لامبدا  هستیم تجربه نشان داده که ویروس های های جهش یافته به تمام نقاط جهان می رسد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای البرز گفت: باید هفده مرکز واکسیناسیون کرونا در البرز می داشتیم که اکنون به سی واحد رسیده است.

او با بیان این که شهروندان تنها پس از دریافت پیامک برای تزریق واکسن مراجعه کنند، افزود:  تفاوت چندانی بین انواع واکسن ها وجود ندارد و این که تزریق یک نوع واکسن، افراد را برابر کرونا کاملا ایمن می کند؛ تفکر غلطی است.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا شایعات فضای مجازی درمان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۷۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا شیخی درگذشت

آفتاب‌‌نیوز :

رضا شیخی، مدیر فیلمبرداری سینمای ایران پس از مدت‌ها ابتلا به بیماری دار فانی را وداع گفت.

رضا شیخی فیلمبردار، رضا شیخی، مدیر فیلمبرداری سینمای ایران شب گذشته پس از مدت‌ها ابتلا به بیماری دار فانی را وداع گفت.

تصویربردار و نورپرداز فیلم‌های سینمایی «جا به جا»، «مرهم» و «کنعان» و مدیر فیلمبرداری سریال‌های «بچه مهندس»، «تن‌هایی لیلا» و «جراحت» را برعهده داشت.
‎او کار حرفه‌ای خود را به عنوان مدیر فیلمبرداری در سال ۱۳۸۷ از تلویزیون و با سریال «گل‌های گرمسیری» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور آغاز کرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟
  • رضا شیخی درگذشت
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند