Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ابوالفضل کهزادی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با وجود پایان یافتن تعطیلات ۶ روزه، ممنوعیت های ترافیکی بین استانی تا پایان هفته در استان پابرجا است و کماکان ورود خودورهای غیربومی به داخل و خروج خودروهای بومی از استان ممنوع است.

وی تاکید: با توجه به حساسیت شرایط فعلی و تاکید ستاد مقابله با کرونا، در این مرحله از اجرای طرح، علاوه بر اعمال جریمه یک میلیون تومانی برای رانندگان متخلف، سعی شده است این افراد به شهرهای مبدا و محل سکونت عودت داده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام بیان کرد: تمام مجوزهای صادره توسط فرمانداری‌ها مبنی بر تردد بین استانی نیز از درجه اعتبار ساقط می‌شود و هموطنان حتی با داشتن مجوزهای صادر شده از ۲۴ مردادماه تا پنجم شهریور، راهی سفر نشوند زیرا از ادامه سفر آنها جلوگیری خواهد شد.

سرهنگ کهزادی یادآور شد: البته مطابق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، افرادی که امر ضروری دارند و این امور جزو مواردی است که توسط وزارت کشور به فرمانداری‌ها ابلاغ شده، می‌توانند از تاریخ ۲۴ مردادماه به بعد از فرمانداری به صورت محدود و روزشمار مجوز تردد بگیرند.

وی اضافه کرد: منع تردد فقط مختص بین استان ها است، تردد بین شهرهای یک استان و همچنین برای ناوگان بار و مسافر منعی ندارد و مقررات منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در معابر درون شهری تمامی شهرهای لرستان همچنان در دستور کار است.

بر اساس رنگ بندی جدید کرونایی، شهرستان های ایلام، دهلران، دره شهر، مهران، آبدانان، چرداول، بدره، ایوان و چوار در وضعیت قرمز و سیروان، هلیلان و ملکشاهی نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

برچسب‌ها ایلام پلیس راهور ناجا تردد جاده ای محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام پلیس راهور ناجا تردد جاده ای ایلام پلیس راهور ناجا تردد جاده ای محدودیت های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۷۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اعلام محمدباقر قالیباف به پایان رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از نواختن زنگ پایان جلسه نوبت صبح صحن مجلس اعلام کرد: ساعت ۱۴:۳۰ امروز، جلسه مجلس با دستورکار رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 6091938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • «محمد حسن عاقل منش» عضو جدید شورای شهر رشت شد
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!