Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهمین دوره جام باشگاه‌های آسیا، سی و یکمین دوره مسابقات جام فجر و سومین دوره رقابت‌های آزاد آسیایی طی روزهای 21 تا 28 مهرماه به میزبانی ایران و در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش برنا، سال 1398 و در جلسه شورای اجرایی که با حضور سیدمحمد پولادگر نایب رییس اتحادیه تکواندو آسیا و رییس فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار گردید، فدراسیون تکواندو ایران موفق شد میزبانی سومین دوره مسابقات آزاد آسیایی (1G) و دهمین دوره رقابت‌های تکواندو جام باشگاه‌های آسیا (1G) در سال 2020 را با تصویب شورای اجرایی کنسول اتحادیه آسیا کسب نماید که با توجه همه گیری ویروس کرونا رقابت ها در این سال به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس تقویم اعلامی جدید، دهمین دوره جام باشگاه‌های آسیا (1G) روز 21 مهرماه، سی و یکمین دوره مسابقات جام فجر (1G) طی روزهای 22 تا 24 مهر و سومین دوره رقابت های آزاد آسیا (1G) روزهای 25  تا 28 مهرماه به میزبانی کشورمان و در تهران برگزار خواهد شد.

ثبت نام برای شرکت کنندگان داخلی آغاز شده و متقاضیان تا روز چهارشنبه – 10 شهریورماه مهلت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. اطلاعات تکمیلی به منظور حضور در این رقابت‌ها طی بخشنامه‌ای اعلام شده است.

مسابقات در گروه مردان در اوزان 54-، 58-، 63-، 68-، 74-، 80-، 87- و 87+ کیلوگرم و در گروه زنان در اوزان 46-، 49-، 53-، 57-، 62-، 67-، 73- و 73+ کیلوگرم پیگیری خواهد شد.

این رقابت‌ها 1G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 10، 6 و 3.60 امتیاز تعلق می گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیا تکواندو ایران ویروس رقابت تقویم مردان زنان تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ سفر گروسی به ایران مشخص شد

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سه‌شنبه تایید کرد که مدیرکل این نهاد رافائل گروسی برای دیدار با مقامات ایرانی ششم تا هفتم مه (۱۷-۱۸ اردیبهشت) به ایران سفر خواهد کرد.

به گزارش فارس، سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران بهروز کمالوندی دیروز از سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس به ایران در ا‌وایل هفته آینده خبر داد.

براساس اعلام کمالوندی، مدیرکل آژانس در این سفر ضمن شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ایران با مقامات ایرانی نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.

اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ایران قرار است ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ماه در شهر اصفهان برگزار شود.

دیگر خبرها

  • تاریخ سفر گروسی به ایران مشخص شد
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا