Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@05:12:01 GMT

تست پی. سی. آر برای ورود به ایران اجباری شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۷۶۷۷

سرپرست اداره کل ایمنی و تضمین کیفیت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: مسافران واکسینه برای ورود به ایران باید تست منفی پی. سی. آر (pcr) داشته باشند و داشتن برگه سلامت هنگام ورود به ایران برای همه مسافران اجباری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

محمدرضا سیف، سرپرست اداره کل ایمنی و تضمین کیفیت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) درباره اینکه آیا مسافران واکسینه شده که از مبدا اروپا، کانادا و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. وارد کشور می‌شوند هم نیاز به انجام تست پی. سی. آر دارند، گفت: شیوع سویه کرونا دلتا موجب شده است که انجام تست و اثبات قطعی عدم ابتلا به کرونا برای افراد واکسینه هم اجباری باشد.

وی ادامه‌داد: بر اساس آخرین اطلاعیه هوانوردی، از روز گذشته همه مسافران ورودی به ایران حتی اگر واکسینه شده و کارت واکسن هم داشته باشند حتما باید پاسخ تست منفی کرونا را داشته باشند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا شهر فرودگاهی بیان‌داشت: سویه جدید دلتا ناشناختگی خود را دارد و با توجه به تصمیم‌های گرفته شده در ستاد ملی کرونا و نامه جانشین وزیر راه و شهرسازی و همچنین نامه وزارت بهداشت مقرر شد که همه مسافران ورودی به ایران با تست منفی وارد کشور شوند.

به گفته سیف، فرودگاه امام مبدا ورود مسافر از بسیاری از کشور‌های جهان است و به همین دلیل تست پی. سی. آر حتی برای افراد واکسینه اجباری است.

وی افزود: این قانون به همه شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شده و در سایت همه شرکت‌های هواپیمایی درج شده است و برای مسافرانی که قصد سفر به ایران دارند اطلاع رسانی از هفته گذشته شروع شده است.

سرپرست اداره کل ایمنی و تضمین کیفیت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اضافه‌کرد: مسافران وقتی قصد خرید بلیت به مقصد ایران را دارند در جریان این قانون هستند تا از سرگردانی آن‌ها هنگام ورود به ایران جلوگیری شود.

برچسب ها: مسافران خارجی ، واکسیناسیون ، تست کرونا ، مبارزه با کرونا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مسافران خارجی واکسیناسیون تست کرونا مبارزه با کرونا ورود به ایران شهر فرودگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، روز معاملاتی گذشته برخی سهامداران درصدی به شرکت‌ها ورود و برخی از شرکت‌ها خارج شدند. در این مطلب قصد داریم به معرفی این ورود و خروج‌ها بپردازیم. نکته مهم ورود و خروج سهامداران درصدی این بود که در روز معاملاتی گذشته ورود و خروج هایی بود که در فهرست سهامداران عمده ودی اتفاق افتاد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iwm

دیگر خبرها

  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تحصیل اجباری ۹ هزار دانش‌آموز‌ شهر صدرا در شیراز
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد