Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@23:16:01 GMT

خودکشی ناموفق یک رئیس جمهور

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۷۶۸۳

خودکشی ناموفق یک رئیس جمهور

وکیل جنین آنی‌یز اعلام کرد که رئیس جمهوری سابق بولیوی حین حبس مچ دستش را بریده؛ پلیس گزارش کرد که این اقدامی برای خودکشی بوده است.

به گزارش برنا به نقل از خبرگزاری رویترز، "نورکا سولار"، وکیل جنین آنی‌یز، رئیس جمهوری سابق بولیوی که در حبس به سر می‌برد، از تلاش ناموفق موکلش برای خودکشی با بریدن رگ مچ دستش خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به خبرنگاران گفت: این یعنی رئیس جمهوری سابق درخواست کمک دارد. او احساس ترس زیادی می‌کند. پزشک او را که دستش را بریده بود، پیدا کرد. روی مچ دست چپش سه جای بریدگی بود. آنها جای بریدگی‌ها را بخیه زدند.

آنی‌یز اوایل سال جاری میلادی به اتهام دست داشتن و شرکت در کودتا برای براندازی دولت اوو مورالس، رئیس جمهوری پیشین بولیوی در ۲۰۱۹ بازداشت شد. وی اتهامات را نپذیرفت و گفت که قربانی سرکوب سیاسی شده است و اکنون تا زمان برگزاری جلسه دادگاه، در حبس به سر می‌برد.

"ادواردو دل کاستیو"، وزیر کشور بولیوی تایید کرد که آنی‌یز در اقدامی تلاش کرد تا خودکشی کند اما اکنون وضعیتش با ثبات است.

در همین حال، رئیس یگان ویژه ضد جرم پلیس ملی بولیوی نیز به تلویزیون محلی این کشور گفت: آنچه رخ داده به معنای تلاش برای خودکشی است.

آنی‌یز روز چهارشنبه برای مدتی کوتاه در بیمارستان بستری شد که سومین بستری در دو هفته گذشته محسوب می‌شود. پزشکان گفتند که از او آزمایش مربوط به قفسه سینه گرفته‌اند و رئیس جمهوری سابق بولیوی مبتلا به فشار خون است. وی بعدا به زندان بازگردانده شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا بولیوی خودکشی پزشک دولت وزیر کشور جرم تلویزیون بیمارستان فشار خون زندان بولیوی خودکشی رئیس جمهوری سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس یادگاری کارگران با رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین، سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه، صبح سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ) با حضور «آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور برگزار شد.

رئیس جمهور رئیس جمهور رئیس جمهور کد خبر 848370 منبع: ایرنا برچسب‌ها کارگری کارگران خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم ايران خودرو

دیگر خبرها

  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • علی اف: تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • تلاش ناموفق جود: تمرکز کین به هم نخورد! (عکس)
  • هشدار رئیس سابق به رئال: گول بایرن را نخورید!
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • عکس یادگاری کارگران با رئیسی
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی