Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام ابراهیم حجت پناه دبیر کانون‌های خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این کانون‌ها متناسب با شرایط هر منطقه به‌صورت خودجوش به اقشار محروم خدمت‌رسانی می‌کنند به طوری که در ماه محرم امسال، ۴۰ رأس دام سبک ذبح و در بین نیازمندان استان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: یک هزار و ۸۵۰ خادمیار رضوی در چهارمحال و بختیاری فعال هستند و هم‌اکنون بیش از ۳۵ کانون محلی در سطح استان فعال است.

بیشتر بخوانید

خادمیاران رضوی مروجان فرهنگ اهل بیت در جامعه هستند

حجت‌الاسلام حجت پناه اضافه کرد: طبخ و توزیع غذای گرم به مناسبت‌های مختلف، بهسازی خانه محرومان، توزیع بسته‌های معیشتی و اعزام زائر اولی‌ها به مشهد مقدس ازجمله فعالیت‌های کانون‌های خدمت رضوی در چهارمحال و بختیاری است.

او اظهار داشت: علاوه بر توزیع بیش از پنج هزار بسته مواد غذایی در ماه مبارک رمضان در استان، هم‌زمان با دهه ولایت بیش از ۱۰ هزار پرس غذای تبرکی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) طبخ و توزیع شد.

حجت پناه تصریح کرد: ۱۵۰ رأس دام سبک در دهه ولایت ذبح و در بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع‌شده است همچنین ایجاد اشتغال خرد و تحت پوشش قرار دادن خانواده‌های محروم ازجمله فعالیت‌های آینده کانون‌های خدمت رضوی در استان است.

او گفت: مردم نیکوکار می‌تواند با اهدای نذورات و وقف اماکن و تجهیزات در اشتغال‌زایی و رفع مشکلات خانواده‌های محروم ساکن چهارمحال و بختیاری مشارکت کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمت رضوی اقشار محروم محرم 1400 خادمیاران رضوی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل محیط زیست استان گفت: این منطقه با همکاری محیط بانان، جوامع محلی و گروه‌های کوهنوردی از زباله پاکسازی شد.
سعید یوسف پور افزود: هفته زمین پاک از ۳ تا ۹ اردیبهشت با شعارمشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • روایت سیمین دانشور از دیدار با امام خمینی(ره)
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری