Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - همزمان با تغییر ساعات کاری کارکنان ادارات و سازمان های دولتی تهران، از ابتدای شهریورماه و شروع ساعات کاری از7:30 تا 14:30، ساعت اجرای طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا از تاریخ مذکور از 8:30 تا 16 اجرا خواهد شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت و سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، با استناد به شصت و هشتمین صورتجلسه شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران و نیز با توجه به بازگشت ساعت کاری ادارات و سازمان ها به ساعت:7:30 تا14:30، لذا از ابتدای شهریور ماه، ساعت اجرای طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا در شهر تهران از ساعت 8:30 تا 16 خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این تغییر زمانی، شهروندان گرامی می توانند خروج رایگان پس از ساعت 14:30 از این دو محدوده داشته باشند، همچنین ساکنین محترم طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا هم خواهند توانست پس از ساعت 14:30 به دو محدوده فوق یک ورود رایگان داشته باشند.
گفتنی است این تصمیم همزمان با ابلاغیه استانداری تهران مبنی بر شروع ساعت کاری ادارات و سازمان ها از ابتدای شهریور ماه از ساعت 7:30 تا 14:30 و برای تسهیل در تردد شهروندان محترم اخذ و اجرا خواهد گردید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۷۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح شناسه کالا در سازمان اموال تملیکی استان تهران اجرایی شد

ایزدی رئیس سازمان اموال تملیکی استان تهران با بیان اینکه اجرای شناسه یکتا کالا  در سازمان  اموال تملیکی استان تهران  آغاز شده است گفت: سعی داریم با اجرای شناسه کالا  از کمی سازی به سمت کیفی سازی حرکت کنیم.

ایزدی بیان کرد:  از امروز طرح شناسه کالا در اموال تملیکی استان تهران کلید خورد که کار را با ۱۰ تیم مستقیم شروع کرده ایم و کارشناسان آی‌تی از  ۷ استان دیگر  را  به کار گرفته ایم تا با توجه به تنوع کالا و حجم کالا بتوانیم این شناسه های یکتا را اخذ کنیم‌. اجرای این کار یک ماه زمان می برد.

رئیس سازمان اموال تملیکی استان تهران  بیان کرد: با اجرای طرح شناسه کالا یک تیم ۲۵ نفره  از مقامات بالادستی حضور دارند و با اجرای این طرح مشخص می شود که چه تعداد کاله در کدام ردیف و در کدام انبار کالا قرار دارد‌.

وی گفت: این یک مطالبه عمومی بود که اجرای آن به صورت برخط انجام شد و ما مطالبه ویژه ای از سوی مردم و مقامات برای اجرای این طرح داشتیم. 

ایزدی افزود: ۶۵هزار ردیف کالایی  داریم که از این طریق شناسه کالا دریافت خواهند کرد و در حراج های برخط که انجام می شود تمامی کالاهایی که به افراد واگذار می شود از طریق همین شناسه کالا خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف | ویدئو
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • کم‌کاری تیروئید را با این ۳ ورزش جبران کنید
  • طرح شناسه کالا در سازمان اموال تملیکی استان تهران اجرایی شد
  • چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید