Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@12:02:42 GMT

سورپرایز یحیی گل محمدی استقلالی است؟

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۸۰۲۱

سورپرایز یحیی گل محمدی استقلالی است؟

فرارو: جدایی احمد نوراللهی از پرسپولیس معادلات در خط میانی این تیم را به هم زده است. اگرچه پرسپولیسی‌ها از مدت‌ها قبل می‌دانستند نوراللهی قرار است لژیونر شود، ولی امیدوار بودند بتوانند با او مذاکره کرده و قراردادش را تمدید کنند. اتفاقی که نهایتا رخ نداد و نوراللهی سر از لیگ امارات درآورد.

به گزارش فرارو، با خروج نوراللهی از پرسپولیس، دغدغه اصلی یحیی گل محمدی یافتن هافبکی در حدواندازه‌های احمد بود و در همین اثنا بود که خبر مذاکره پرسپولیس با رضا اسدی به گوش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال مذاکره با رضا اسدی فعلا به نتیجه نرسیده و پرسپولیس با محمد آبشک وارد مذاکره شده تا این بازیکن ۳۴ ساله را در صورت توافق جذب کند.

البته آنطور که از شواهد امر پیداست یحیی گل محمدی به گزینه بسیار جذاب تری از اسدی و آبشک فکر می‌کند؛ گزینه‌ای که می‌تواند تبدیل به یکی از جنجالی‌ترین خرید‌های پرسپولیس شود. آنطور که یکی دو روز گذشته در رسانه‌ها آمده یحیی گل محمدی اعلام کرده خریدی از استقلال نخواهد داشت، ولی به نظر می‌رسد او به طور جدی یکی از بازیکنان استقلال را زیر نظر دارد: مسعود ریگی!

ریگی بازیکن هم پست احمد نوراللهی است و در استقلال بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. حالا قرارداد ریگی با استقلال به پایان رسیده و شایعه شده که سپاهان با رقم قابل توجهی در پی خریدن این بازیکن است. در این میان شایعه شده یحیی گل محمدی به مسئولان باشگاه پرسپولیس گفته روند مذاکرات ریگی را با استقلال و سپاهان را زیر نظر بگیرند تا صورت تصمیم جدی او برای جدایی از استقلال، پرسپولیس پیشنهادش را ارائه کند. شایعه شده طولانی شدن روند مذاکرات با رضا اسدی، به خاطر روشن نشدن وضعیت مسعود ریگی است. بازیکنی که چشم یحیی گل محمدی را گرفته و می‌خواهد از او به عنوان جانشین نوراللهی در پرسپولیس استفاده کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مسعود ریگی یحیی گل محمدی پرسپولیس یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به‌عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

به نقل از ورزش سه مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت‌نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم‌گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه‌زنی در خصوص نیمکت‌نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901053

دیگر خبرها

  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی