Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@16:07:32 GMT

دوام طرح‌های اطعام و احسان حسینی تا اربعین در زنجان

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۸۰۳۶

دوام طرح‌های اطعام و احسان حسینی تا اربعین در زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از تداوم اجرای طرح‌های اطعام حسینی و احسان حسینی خبر داد و گفت: تاکنون ۱۳۰ هزار پرس غذای گرم با اجرای طرح اطعام حسینی و بیش از ۱۰ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی با اجرای طرح احسان حسینی در بین نیازمندان و مددجویان توزیع شده است.

هدایت صفری صبح امروز (۳۱ مردادماه) در جمع خبرنگاران، در رابطه با اجرای طرح اطعام حسینی، اظهار کرد: از زمان اجرای طرح «اطعام حسینی» تاکنون از طریق ۷۲ آشپزخانه اطعام حسینی، ۱۳۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۳۴ میلیارد و ۵۸۸ میلیون ریال با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و حفظ عزت نفس و کرامت مددجویان طبخ و در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در طبخ و توزیع غذا، ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری بین مردم، افزود: از زمان اجرای طرح «احسان حسینی» تاکنون بیش از ۱۰ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی در بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان توزیع شده است.

این مسئول از ادامه طرح‌های اطعام حسینی و احسان حسینی تا اربعین خبر داد و تصریح کرد: دفاتر ۱۴گانه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و مراکز نیکوکاری برای دریافت و توزیع نذورات زنجانی‌ها در بین نیازمندان هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ضمن قدردانی از اندیشه و رفتار زیبای مردم خیر استان زنجان، خاطرنشان‌کرد: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق شماره‌گیری تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶، کد دستوری #۰۲۴*۱*۸۸۷۷* با شماره همراه و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ نزد بانک ملی در طرح‌های مدکور است، سهیم شوند.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان محرم ۱۴۰۰ طرح اطعام حسینی کمیته امداد امام خمینی اطعام حسینی احسان حسینی اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان

بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق امروز به میزبانی شهر زنجان افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، بیست وهشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق از 11 تا 13 اردیبهشت به میزبانی زنجان امروز افتتاح شد. 11 کارگاه‌ آموزشی روز گذشته در چند واحد تولیدی مختلف استان در حوزه برق برگزار شد.

این کارگاه‌ها شامل کارگاه آشنایی با کاربردهای هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی شرکت‌های توزیع نیروی برق، کارگاه بررسی امنیت سایبری تجهیزات پست های شبکه توزیع برق مبتنی بر پروتکل TLS ، کارگاه نیازسنجی آموزشی کارکنان بر مبنای روش، DACUM با ارائه مهندس حمید نوروزی و سهیلا میرزائی و کارگاه رتبه‌بندی مدیریت برق شهرستان‌های شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی با بهره‌گیری از رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها، کارگاه الزامات امنیت سایبری در شبکه های هوشمند توزیع برق، بررسی و پیاده‌سازی هانی پات‌های اختصاصی برای، شناسایی و مقابله با حملات به شبکه‌های صنعت برق و کارگاه کانورت و مدلسازی شبکه‌‌های توزیع در نرم افزارهای مطالعاتی و نهایتاً کارگاه چالش‌های حفاظت شبکه‌های توزیع برق برگزار شد.

آیین افتتاح بیست وهشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق، رأس ساعت 8 امروز در سالن همایش غدیر دانشگاه زنجان با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

حسین عسکریان ابیانه رئیس دائمی کنفرانس و رئیس انجمن مهندسین برق و الکترونیک در این مراسم گفت: این کنفرانس از سال 77 شروع به کارکرده و تاکنون دستاوردهای بسیاری خوبی در صنعت برق داشته است.

وی ادامه داد: این رویداد تنها کنفرانسی است که کاملاً با صنایع در ارتباط است و نتایج علمی خیلی موفقی دارد؛ هزاران بازدید دانشجویی از این کنفرانس صورت می‌گیرد که زنجیره عملی علم و صنعت تقویت می‌شود.

رئیس دائمی کنفرانس و رئیس انجمن مهندسین برق و الکترونیک همچنین تصریح کرد: ارتباط‌هایی که مسئولان اجرایی کشور داریم در به کارگیری دستاوردهای این کنفرانس‌ها نقش مهمی دارد.

پیام جوادی مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان در آیین افتتاحیه بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه های توزیع برق اظهار کرد: وجود صنایع بزرگ برق سبب شده استان زنجان قطب صنعت برق کشور محسوب شود.

وی ادامه داد گفت: این کنفرانس با همکاری انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران، دانشگاه زنجان و مساعدت صنایع مهم، بزرگ و موفق مستقر در زنجان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان اظهار کرد: کارگاه‌های برگزار شده این کنفرانس از لحاظ بار علمی و صنعتی در سطح بسیار بالایی بود. چهار میزگرد تخصصی نیز امروز در حاشیه این کنفرانس برگزار خواهد شد و در کل بار علمی این همایش بسیار بالاست.

به گزارش تسنیم، بیش از یک هزار نفر از سراسر کشور از بخش دولتی صنعت برق، بخش خصوصی و دانشگاهی برق ایران در زنجان حضور پیدا کرده‌اند؛ پروفسور علیرضا بخشایی استاد تمام دانشگاه کوئینز، کانادا و پروفسور گئورگ قره‌پتیان عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر سخنرانان کلیدی این کنفرانس هستند. همینطور لازم به ذکر است در نمایشگاه جانبی کنفرانس شرکت‌های مختلفی حضور پیدا کرده‌اند و دستاورد‌ها و خدمات خود را ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • تهدیدها را در توزیع برق به فرصت تبدیل کرده ایم
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود