Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جمشید نورشرق گفت: با توجه به اینکه تعدادی از باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر و سایر رده‌های فوتبال کشور دارای بدهی‌های معوق قطعیت یافته هستند، نام این باشگاه‌ها به همراه فهرست تفصیلی دیون هر کدام از آنها قبلا به سازمان محترم لیگ اعلام و در مکاتبه مزبور تصریح شده است که هرگونه ثبت قرارداد و یا صدور کارت بازی منوط به تسویه و تعیین تکلیف قطعی و نهایی دیون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورشرق افزود: با توجه به اینکه در فصل پیش روی فوتبال کشور، اراده جدی بر این امر وجود دارد که باشگاه‌های حاضر در عرصه فوتبال در رده‌های مختلف، بدون هرگونه بدهی قطعیت یافته در مسابقات حاضر شوند و ریاست فدراسیون فوتبال نیز از این موضوع پشتیبانی قاطع و کاملی داشته، بنابراین به تمامی باشگاه های حاضر در رده های مختلف فوتبال کشور اعلام می‌کنیم که با توجه به اعلام مراتب به سازمان محترم لیگ، برای ارائه مستندات مربوط به تسویه دیون و اخذ گواهی تسویه حساب به کمیته وضعیت بازیکنان مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به مهلت باقیمانده تا شروع مسابقات، انتظار داریم که مدیران محترم باشگاه‌ها موضوع را به روزهای آخر محول نکرده و به همان اندازه که برای جذب بازیکنان جدید و یا تمدید قرارداد های بازیکنان فعلی خود اهمیت قائل هستند، به همان اندازه نیز برای پرداخت دیون معوق اهمیت قائل باشند و بدیهی است هرگونه تبعات عدم مراجعه به موقع و به تاخیر انداختن اخذ گواهی تسویه حساب از کمیته وضعیت بازیکنان به عهده مدیران محترم باشگاه‌ها خواهد بود.

رییس کمیته وضعیت بازیکنان در پایان اظهار داشت: در زمینه لزوم تعیین تکلیف نهایی دیون معوق، هیچ تمایزی بین باشگاه ها، قائل نبوده و با احترام به اشخاص که از مدتها قبل احکام قطعی طلب آنان قطعیت یافته ولی موفق به وصول آن نشده اند، اراده جدی داریم که فصلی بدون بدهی را پیش‌رو داشته باشیم.

کد خبر 5286303

منبع: مهر

کلیدواژه: جمشید نورشرق فدراسیون فوتبال فوتبال فوتبال بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد باشگاه پرسپولیس پارالمپیک مهدی قائدی جوانان باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟

انتهای فصل قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس به پایان می رسد

طرفداری | قرارداد مهدی ترابی، وینگر پرسپولیس در پایان فصل به اتمام می‌رسد و این بازیکن تصمیم خود را برای جدایی از پرسپولیس گرفته است.

با توجه به حضور یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری در تراکتور، ترابی به عنوان بازیکن هدف این تیم برای نقل و انتقالات قرار گرفته است.

حتی شایعه شده ترابی از طریق یک واسطه در حال مذاکره با تراکتور تبریز است و با توجه به پیشنهاد مالی خوب تراکتور این انتقال قطعی به نظر می‌رسد.

ترابی در مراسم یادبود همسر محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور نیز حاضر شده بود که سر و صدای زیادی به پا کرد.

در روزهای گذشته اخبار زیادی در مورد گلایه و ناراحتی بازیکنان پرسپولیس بابت عدم صحبت برای تمدید قرارداد منتشر شد و ترابی نیز یکی از بازیکنانی بوده که پرسپولیس تاکنون برای تمدید قرارداد صحبتی با وی نداشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • سلین دیون در مورد بیماری عصبی نادر خود می‌گوید / از لحاظ اخلاقی زندگی کردن روز به روز سخت‌تر می‌شود!
  • قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود