Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذوالنور گفت: من در ریز جریانات و پشت پرده بودم، قضیه مسجد محمدیه و دراویش گنابادی را با جزئیات می دانم و من قسم جلاله می خورم که سر سوزنی در سوابق خطیب اقدامی که انقلابی گری اش کم باشد وجود ندارد.

به گزارش برنا، مجتبی ذوالنوری نماینده قم در موافقت با وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: میزان آشنایی چند ده ساله من با خطیب باعث شد مجاب شوم تا اظهار نظر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من با خطیب سابقه آشنایی چند ده ساله دارم که مبنای قضاوت منصفانه است، خانواده خطیب کاملا ارزشی و انقلابی هستند، او در ماموریت های ابتدای جنگ در اطلاعات جانباز شد. خطیب در ادامه بعد از جبهه در اطلاعات حضور پیدا کرد. مهم ترین حوادث در قم در زمان ریاست جمهوری خاتمی بود که با آیت الله منتظری دیدار داشتند و مطالب ایشان پخش شد و رییس جمهور را تحریک به آشوب کردند، قم در حرکت به سمت هیجان یکپارچه شد و رسانه های بیگانه مردمی که به خیابان آمدند را ۴۰۰ هزار نفر برآورد کردند، این اتفاقات منجر به حصر آیت الله منتظری شد. 

وی افزود: در هشت سال ریاست جمهوری خاتمی و به دستور او آیت الله منتظری محصور شد، در سال های اخیر هم حصر همین شرایط را داشت. من در ریز جریانات و پشت پرده بودم، قضیه مسجد محمدیه و دراویش گنابادی را با جزئیات می دانم و من قسم جلاله می خورم که سر سوزنی در سوابق خطیب اقدامی که انقلابی گری اش کم باشد وجود ندارد. او همیشه انقلابی تر از همه حرکت می کرد. خطیب دوبار عزل شده، یکبار با نظر خاتمی و بار دیگر با نظر احمدی نژاد. اگر خطیب اشتباه رفت پس احمدی نژاد درست رفت، چرا باید اصلاحات و فتنه و انحراف برای قیچی کردن خطیب اقدام کنند؟ 

وی ادامه داد: خطیب وقتی عزل شد به حراست دفتر رهبری رفت. وقتی تمام دنیا و نظام سلطه بسیج شدند که آنتی تز از قم بیرون بیایند چرا موفق نشدند؟ دو علت داشت که یکی از آنها طبیعت قم و حوزه بود و دوم اقدامات سربازان گمنام امام زمان «عج» و دستگاه های ذیربط. خطیب پختگی و تدبیر دارد و همه متوجه او هستند. هر عرصه ای یک نوع اقدام را می طلبد. دستگاه امنیتی نمی تواند اقدامات خود را جار بزند. شرع برای ما مهم تر است یا قانون اساسی؟ شرع می گوید قاضی باید مجتهد باشد آیا قضات شما مجتهد هستند؟ وقتی وزیر در جایگاه حاکمیتی است و تایید رهبری را دارد مجاز بر تصرف است. خطیب که سکان را به دست می گیرد تاکید بر تحول دارد، اگر خطیب تحول انجام ندهد من منتقد او خواهم شد، ما از او تقاضای تحول داریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قم خانواده جنگ ریاست جمهوری رییس جمهور رسانه پشت پرده مسجد احمدی نژاد فتنه بسیج طبیعت امام زمان قانون خطیب رای اعتماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران

نمازجمعه این هفته تهران، به امامت حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

به گزارش ایسنا، درب‌های دانشگاه تهران از ساعت ۱۰:۳۰ برای حضور نمازگزاران باز می‌شود و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.
مجموعه های ذیل این هفته در نماز جمعه تهران برای خدمت به نمازگزاران حضور دارند:
• ارتباطات مردمی قوه قضائیه
• کمیته امداد امام خمینی(ره)
• شهرداری تهران
• فرمانداری تهران
در بخش معرفی کتاب منتخب هفته، به مناسبت شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت، امام جعفر صادق (ع)، کتاب «نامه امام صادق (ع) به شیعیان» معرفی می‌شود.
کتاب «نامه امام صادق علیه السلام به شیعیان» را محمدباقر انصاری گردآوری و انتشارات دلیل ما آن را منتشر کرده است.
فرصت استفاده از مشاوره ازدواج، خانواده و کودک توسط متخصصین «مرکز مشاوره عطر زندگی» در حاشیه نماز جمعه برای نمازگزاران فراهم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • حمایت قوه قضائیه از اقدامات دولت
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه