Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@12:06:54 GMT

بکام در صف خرید مسی؛ بازنشستگی در اینتر میامی؟

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۸۲۹۶

بکام در صف خرید مسی؛ بازنشستگی در اینتر میامی؟

دیوید بکام، اسطوره فوتبال و یکی از مالکان باشگاه اینتر میامی آمریکا، در حال مذاکره با لیونل مسی، فوق ستاره PSG است تا پس از اتمام قرارداد با پاریسی‌ها به لیگ آمریکا نقل مکان کند.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی این تابستان با ترک بارسا پس از 21 سال و پیوستن به پاری سن ژرمن با قراردادی دو ساله، جهان فوتبال را تکان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اکنون به نظر می رسد که اینتر میامی و لیگ آمریکا آخرین صحنه ای باشد که این فوق ستاره آرژانتینی برنده شش توپ طلا پیش از بازنشستگی در سال 2023 روی آن به خیره کردن چشم جهانیان خواهد پرداخت.


دیوید بکام در حال مذاکره با لیونل مسی است تا ستاره آرژانتینی را راضی به پایان دادن دوران بازی خود در اینتر میامی کند.

 

 

مالک اینتر میامی که قول داده است یک فوق ستاره را به فلوریدای جنوبی ببرد و علاوه بر مسی کریستیانو رونالدو را نیز در نظر دارد.

مسی پس از خداحافظی اشک‌بار با بارسلونا با قراردادی دو ساله به پاری سن ژرمن پیوست.


 

اما Mirror Sport فاش کرده است که چند هفته پیش این مهاجم 34 ساله در میامی در حال خرید 6 آپارتمان لوکس پنت هاوس در شهر بود.

 

به نظر می رسد که او پیش از این با بکام به توافق رسیده و برنامه ریزی باری حرکت بعدی خود، پس از اتمام ماجراجویی اش در پاریس، را آغاز کرده است.

 

 

و مثل زمانی که بکام با LA Galaxy قرارداد بست، این احتمال وجود دارد که مسی هم پس از بازنشستگی در آینده فرصت خرید یک باشگاه در لیگ آمریکا را به دست بیاورد.

اینتر میامی با هدایت فیل نویل برای رسیدن به پلی آف پایان فصل به مشکل خورده است و بکام مصمم است که نام های بزرگی را برای کمک به تیم خود و تغییر وضعیت آن به میدان بیاورد.

 

او همچنین وضعیت کریستیانو رونالدو و یونتوس را با دقت زیر نظر دارد.

اما مسی نه تنها در اندیشه های بکام، بلکه در برنامه های سایر مالکان اینتر میامی، به ویژه خورخه ماس، مالک اصلی نیز نقش اول را دارد و هدف اصلی است.

 

او در ماه ژوئن اصرار داشت که "خوش بین" است که مسی که تمایل خود را برای بازنشستگی در آمریکا پنهان نکرده، قبل از آویختن کفش هایش برای اینتر میامی بازی کند.

 

 

ماس گفت: "من خوشبین هستم مسی با پیراهن اینتر میامی بازی خواهد کرد زیرا فکر می کنم این میراث بزرگترین بازیکن نسل ما را تکمیل خواهد کرد و با بلندپروازی صاحبان اینتر میامی برای ساختن یک تیم در سطح جهانی هم سو است."

 

ماس ااضافه کرد: "من و دیوید واقعاً سخت کار کرده ایم، ما آرزو داریم که بهترین بازیکنان را به اینجا بیاوریم و مسی بهترین بازیکن یک نسل و  احتمالا بهترین بازیکن تمام دوران است."

 

مسی از زمان پیوستن به پاریسی ها در این ماه هنوز برای تیم فرانسوی به میدان نرفته است.

 

فوق ستاره 34 ساله آرژانتینی در تلاش است تا به آمادگی کامل برسد.

 

در غیاب او پاری سن ژرمن لیگ یک را بدون شکست شروع کرد و جمعه شب در یک دیدار پر حادثه و جذاب برست را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد.

 

اولین بازی مسی برای PSG می تواند هفته آینده برابر ریمز رقم بخورد.

 

 

 

 

دیوید بکام پاری سن ژرمن لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دیوید بکام پاری سن ژرمن لیونل مسی پاری سن ژرمن اینتر میامی لیونل مسی فوق ستاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز

به گزارش "ورزش سه"، ماریو بالوتلی به نمایش بنر زشت دنزل دامفریس علیه تئو هرناندز خندیده و از هاکان چالهان اوغلو به‌خاطر رفتارش تمجید کرد.

دامفریس این هفته به تیتر یک اخبار فوتبال ایتالیا تبدیل شد. او بنری توهین‌آمیز نسبت به تئو هرناندز، مدافع میلان، را در دست داشت و در جشن قهرمانی خیابانی اینتر آن را به نمایش گذاشت.

دامفریس بعداً بابت این اشتباهش عذرخواهی کرد اما فدراسیون فوتبال ایتالیا تحقیقات برای محرومیت او را آغاز کرده و انتظار می‌رود که او حدود 4 هزار یورو جریمه شود. این اتفاق برای هواداران اینتر بسیار سرگرم کننده بود اما برای هواداران میلان ناامید کننده بود.

در گفت‌وگو با کنتروکالچو ابتدا از بالوتلی سوال شد که بین فدریکو دیمارکو و تئو هرناندز چه کسی بازیکن بهتری است؟ او پاسخ داد: "بیخیال. ما تازه شروع کرده‌ایم، و من باید از قبل بگویم؟ اینتر از میلان قوی‌تر است. آن‌ها با کسی که به تنهایی 50 گل زده بود، قهرمان نشدند. ما همه چیز را مدیون بازی تیم و بازیکنان هستیم. سیمونه اینزاگی مربی بزرگی است، بازیکنان اینتر نسبت به میلان خیلی برتر هستند. اگر بخواهیم از دو تیم یک تیم ایده‌آل انتخاب کنیم، من هیچ بازیکنی از اینتر را کنار نمی‌گذارم."

جنجال بین داوفریس و هرناندز؟

زیبا بود. بچه‌ها زیبا بود! این فقط یک تمسخر در دنیای فوتبال بود. بله، یک بحث در مورد نژادپرستی وجود دارد چون ایتالیا کشوری است که مردم نادان زیادی دارد، اما منظورم از این شوخی به دلیل نژادپرستی نبود.

رفتار چالهان اوغلو نسبت به هواداران میلان؟

باید صادق باشم، او یک جنتلمن بود. اگر من جای چالهان اوغلو بودم، نمی‌دانی چه می‌کردم، فراموشش کنید! من هزار بار بدتر می‌کردم، او واقعا یک جنتلمن بود."

واکنش احتمالی تئو هرناندز؟

اگر من به جای تئو هرناندز بودم، اذیت می‌شدم، اما این بخشی از فوتبال است. اگر او قهرمان می‌شد، احتمالاً این کار را می‌کرد.

دیگر خبرها

  • تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • ستاره اینتر از توهین به میلان خودداری کرد
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر