Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سیداحمد علوی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به آغاز روند واکسیناسیون پرسنل شهرداری تهران و همچنین تشکر و خداقوت بابت زحمات متحمل شده برای پرسنل شهر سالم در ایام کرونایی گفت: بهتر است برنامه زمان بندی دقیق واکسیناسیون پرسنل اعلام شود تا همکاران بدانند چه زمانی نوبتشان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین باید همکاران بدانند اگر اولویت بندی نیز در انجام واکسیناسیون صورت گرفته، به چه علت و چرا پرسنل یک معاونت یا سازمان در اولویت جلوتر قرار گرفته‌اند.

این عضو شورای شهر تهران در ادامه با بیان برخی پیشنهادی خواستار آن شد تا داروهای مرتبط با کرونا به طور کامل برای پرسنل شهرداری تهران تحت پوشش خدمات درمانی و بیمه ای قرار گیرد و فرقی میان همکارانی که دارای دفترچه تامین اجتماعی هستند با سایر همکاران که بیمه شهرداری هستند نباشد. لازم است که مراکز تست و خدمات تست با گستره حقیقی مشخص شوند تا همکاران برای تست کرونا دچار سردرگمی نشوند.

علوی تاکید کرد: راه اندازی مرکز مشاوره و راهنمای  تلفنی  به همکاران مبتلا شده و ارائه خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی بعد از بهبود این همکاران نیز می تواند روند درمان و بازگشت را بهتر کند.

وی در ادامه با اشاره به معضل تهیه دارو برای مبتلایان به کرونا گفت: پیدا کردن و در اختیار قراردادن داروهای کرونایی برای کارکنان شهرداری نیز می تواند دیگر خدمتی باشد که به مجموع خدمات می افزاییم.

وی افزود: همچنین می توانیم جهت ارائه خدمات به عموم شهروندان همکاری های بیشتری با ستاد مقابله با کرونا  خصوصا در موضوع واکسیناسیون داشته باشیم.

عضو شورای شهر تهران برای پرداخت به موقع حقوق و مزایا پرسنل شهرداری تهران از سرپرست و معاونت مالی شهرداری تهران قدردانی کرد.

کد خبر 621849 برچسب‌ها شورای شهر واکسیناسیون مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر واکسیناسیون مدیریت شهری شهرداری تهران شورای شهر پرسنل شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامش و آسایش ما مدیون زحمات قشر تلاشگر کارگری است

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: آرامش و آسایش ما مدیون زحمات قشر تلاشگر کارگری است، وقتی ما در استراحت، رفاه، تفریح و گردش هستیم، کارگران درگیر مسائل و مشکلات و تنظیف شهری، عمران، ایجاد فضای سبز و نگهداری آنها و زینت بخشی به شهر هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در آذربایجان‌غربی، حسین پناهی در مراسم گرامیداشت روز کارگر که با حضور کارگران شهرداری ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: اعضای شورای شهر به جد پیگیر ارج نهادن به ایام خاص همچون روز کارگر بوده و امروز شاهد ارج نهادن به مقام شامخ کارگر در مجموعه مدیریت شهری هستیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ضمن تشکر از شهردار ارومیه و معاونین وی از برگزاری مراسم گرامیداشت روز ملی کارگر افزود: ارزش دادن به ایام خاص همچون روز کارگر در واقع ارزش گذاشتن به پرسنل زحمتکش و تلاشگر شهرداری به ویژه قشر کارگری است.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش در جمع قشر زحمتکش جامعه کارگری شهرداری گفت: مدیریت شهری باید به دنبال ایجاد فضای پر از صمیمیت، نشاط و شادابی برای پرسنل باشد و برگزاری مراسماتی همچون روز کارگر می‌تواند در انگیزه کاری پرسنل موثر واقع شود.

پناهی تصریح کرد: در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری ارومیه و در بحث رفاه پرسنل، توجه خاصی به پرسنل کارگری شهرداری ارومیه شده اما متاسفانه به دلایلی تا به امروز محقق نشده است و یکی از این دلایل مشکل قانونی بود که پیش آمده بود که امیدوارم پس از رفع این مشکل پاداش روز کارگر به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان به قشر زحمتکش کارگری پرداخت می‌شود.

وی عنوان کرد: توسعه، آبادانی شهرها و حتی مشارکت مردمی که شعار سال ۱۴۰۳ است به دستان زحمتکش جامعه کارگری اتفاق می‌افتد و باید مورد توجه ویژه مسئولان قرار گیرد و باید گفت که قشر زحمتکش کارگری شهرداری اعم از پارکبانان، پاکبانان، نیروهای سازمان عمران و… غیر قابل مقایسه با اقشار دیگر هستند و عمدتاً زمانی متحمل زحمت می‌شوند که ما در استراحت بوده و آنان در تلاش هستند.

پناهی با اشاره به نقش و جایگاه ویژه جامعه زحمتکش کارگری خاطرنشان کرد: آرامش و آسایش ما مدیون زحمات قشر تلاشگر کارگری است، وقتی ما در استراحت، رفاه، تفریح و گردش هستیم، کارگران درگیر مسائل، مشکلات و تنظیف شهری، عمران، ایجاد فضای سبز و نگهداری آنها و زینت بخشی به شهر هستند.

کد خبر 750383

دیگر خبرها

  • آرامش و آسایش ما مدیون زحمات قشر تلاشگر کارگری است
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • تهدید اتحادیه راه آهن آلمان علیه دولت
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • همه چیز درباره خدمات پرینت سه بعدی فلزی در تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • توانایی پرداخت مزایای کارگران شهرداری دهدشت فراهم نیست