Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@03:38:33 GMT

فعالیت همه مشاغل از امروز مجاز است بجز ۷ گروه پرخطر

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۸۵۵۶

فعالیت همه مشاغل از امروز مجاز است بجز ۷ گروه پرخطر

اتاق اصناف ایران اعلام کرد به غیر از ۷ شغل، فعالیت بقیه مشاغل به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی از روز یکشنه ۳۱ مرداد بلامانع است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از اتاق اصناف ایران، به استناد ابلاغیه شماره 66430 و 66448 مورخ 1400.4.27 از سوی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی و همچنین آخرین هماهنگی‌های به عمل آمده طی با ستاد ملی مقابله با کرونا  مبنی بر نحوه فعالیت اصناف باتوجه به اتمام طرح محدودیت فعالیت 6 روزه از تاریخ (1400.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5.25) تا (1400.5.30) اطلاعیه ای به شرح ذیل منتشر کرد ؛

اتاق اصناف ایران ضمن قدردانی از تدبیر و همکاری مدیران تشکلهای صنفی و تمامی اصناف در سراسر کشور در اجرای اعمال محدودیت های کرونایی و تعطیلی واحدهای صنفی طی شش روز مورد نظر ، بر لزوم هوشیاری بیشتر اصناف در رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی تاکید کرده و به اطلاع میرساند از روز یکشنبه مورخ 1400.05.31 تمامی مشاغل به استثنا 7 گروه ذیل مجاز به فعالیت میباشند لذا شایسته است تمامی اتاق ها و اتحادیه های صنفی اهتمام جدی تری نسبت به نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی و بازرسی از واحدهای صنفی داشته باشند.

 لیست 7 گروه مشاغل پرخطر که تا اطلاع ثانوی مجاز به فعالیت نیستند عبارتند از :

١ –رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌ها، به صورت پذیرایی در فضای بسته (ولی بصورت بیرون بر می توانند فعالیت کنند)
٢ -تالارهای پذیرائی
٣ -سالن های سینما و تئاتر
4 –پاساژها و بازارهای سربسته به استثناء پاساژهای تخصصی نظیر لاستیک، قطعات یدکی، آهن‌آلات، کامپیوتر ( پاساژهای عمومی نظیر پوشاک، کیف، کفش و موبایل همچنان مجاز به فعالیت نیستند)
5 -استخرهای سرپوشیده و باشگاه های بدن سازی
6 -شهربازی و باغ وحش ها
٧ -نمایشگاه های عمومی و تخصصی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام

روح اله زینلی مسئول آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان اذعان داشت: کارشناسان علوم آزمایشگاهی؛ به عنوان " دیده‏بانان گمنام عرصه سلامت " با تشخیص دقیق و به موقع عوامل بیماری زا، با رعایت الزامات تعریف شده مرکز ملی تشخیص، آزمایشگاه‌های مرجع و مطالعات کاربردی، افتخار" مدافعین خطوط اول نبرد با بیماری‌ها " را، از آن خود نموده و در این راه، با از خودگذشتگی و گذشت، سلامت و آسایش خود را وقف سلامت جامعه نموده اند.

وی افزود: بی تردید؛ بازخوانی خدمات ارزشمند و حیاتی آزمایشگاه‌های تشخیصی بیماری‌های دام و کنترل کیفی مواد غذایی با منشاء دامی در مقاطعی از سال، همچون ایام هفته سلامت؛ فرصت مغتنمی جهت یادآوری این مهم می‌باشد؛ و در این رهگذر؛ آزمایشگاه‌های دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان با بهره گیری از کارشناسان متعهد و متخصص، دانش و تجهیزات روز دنیا، نقش بسزایی درکاهش هزینه‌های تولید، تضمین سلامت فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز مصرف جامعه و توسعه تبادلات بین‌المللی محصولات دامی داشته است.

روح اله زینلی اظهار داشت: تعیین و شناسایی قطعی باکتری‌های بیماریزای منتقله از راه غذا از جمله سالمونلا، شیگلا، لیستریا، ویبریو و ... تشخیص و ردیابی بیماری‌هایی نظیر آنفلوآنزای فوق حاد، آنگارا، برونشیت، نیوکاسل در طیور، ردیابی بیماری‌های نظیر تب برفکی، مرس، تب مالت و ... در دام، ردیابی بیماری‌های WSSV, AHPND و ... در میگو و انجام تست‌های تائیدیه بهداشتی صادراتی و وارداتی با روش‌های تشخیصی بروز دنیا نظیر ریل تایم PCR، الایزا و ... تنها بخشی از خدمات آزمایشگاه به جامعه هدف می‌باشد.

وی افزود: اقدامات تشخیصی آزمایشگاهی در کنار نظارت و کنترل‌های بهداشتی دامپزشکی، نقش مستقیمی در ایمنی و امنیت غذایی کشور از طریق تشخیص بیماری‌ها و کنترل کیفی فرآورده‌های خام دامی ایفا می‌نماید؛ در این راستا می‌توان به آزمایشات محموله‌های صادراتی، ترخیص بهداشتی واردات نهاده‌ها و فرآورده‌های خام دامی و نظارت بهداشتی حاکمیتی سازمان دامپزشکی کشور بویژه در استان مرزی سیستان و بلوچستان اشاره نمود که باعث می‌شود در نهایت امر محصولات بهداشتی در اختیار مصرف کنندگان دامی و انسانی قرار گیرد.

روح اله زینلی ادامه داد: شایان ذکر می‌باشد، آزمایشگاه‌های دامپزشکی استان در دو حوزه تشخیصی بیماری‌های دامی و کنترل کیفی مواد غذایی با منشا دامی به بهره‌برداران خدمت ارائه می‌دهد که در سال ۱۴۰۲ آزمایشگاه‌های استان ۴۵۶۵۵ مورد آزمون کنترل کیفی مواد غذایی با منشا دامی و تشخیص بیماری انجام داده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مشاغل بدون آسیب شناختی کدامند؟
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟/ کاهش ۱۱ درصدی بارش‌ها در دهه ۱۳۹۰-۱۴۰۰