Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@21:46:18 GMT

آهای مواظب گور خر ایرانی باشید

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۸۵۶۰

آهای مواظب گور خر ایرانی باشید

داستان زندگی گورخر ایرانی، به عنوان یکی از حیوانات در معرض انقراض، بن‌مایه‌ی کتاب «بدو، بدو، بدو» از مجموعه‌ی «آهای مواظب ما باشید!» است که انتشارات کانون پرورش فکری با قلم زهره پریرخ و تصاویر علی نورپور به تازگی منتشر کرده است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب «بدو، بدو، بدو» جلد اول از یک مجموعه‌ی ۱۱‌جلدی است که داستانش در مورد دسته‌ای از گورخران است که یک‌روز موتورسواری از میان‌شان در حال عبور است، موتورسواری که قصد شکار این دسته‌گور را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر سعی دارد که یکی از کره‌گورخرها را فراری و نجات دهد. مخاطب بالاتر از ۹سال (نونهال)، با خواندن این کتاب، داستان تلخ زندگی گورها را فرا می‌گیرد و در دل آن، با نکاتی درباره‌ی شکارچیان این گونه‌ی کم‌یاب ٱشنا می‌شود.
نویسنده در کنار قصه‌اش، با اینفوگرافی از شکل گورخر، توضیحهایی هم درباره‌ی این حیوان به مخاطب ارائه کرده است.
این کتاب به تازگی در ۲۴ صفحه با قیمت ۲۵هزارتومان از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عرضه شده است.
این اثر در ۲۵۰۰ نسخه با جلد ضخیم و کاغذ فاخر تهیه و تولید شده و هم‌اکنون در تمام فروشگاه‌های کانون همچنین سایت عرضه‌ی محصولات فرهنگی این مجموعه به نشانی shop.kpf.ir در دسترس علاقه‌مندان است.
در هفته‌های اخیر، زندگی گونه‌های جانوری در معرض انقراض ایران در قالب ۱۱ داستان به قلم نویسندگان و تصویرگران کتاب کودک و نوجوان از سوی انتشارات کانون پرورش فکری منتشر و روانه‌ی بازار کتاب شده است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۸۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت

به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه نویسندگی با عنوان «انتقال تجربه و مبانی داستان نویسی برای کودکان - دوره دوم» توسط میز کودک حوزه هنری با حضور «کلر ژوبرت» نویسنده و تصویرگر کتاب کودک به مدت ۲ روز در رشت برگزار می‌شود.

این کارگاه در روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حوزه هنری گیلان برگزار می‌شود لذا علاقمندان برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر با این شماره ۰۹۱۱۳۳۳۹۱۵۲ تماس حاصل کرده و یا به این آیدی @artguilan مراجعه کنند.

گفتنی است؛ «کلر ژوبرت» نویسنده فرانسوی، کارشناس علوم تربیتی، کارشناس ارشد ادبیات کودک و دارای مدرک تحصیلات حوزوی است، کار داستان‌نویسی و تصویرگری را از سال ١٣٧٥ آغاز و بیش از ۵۰ عنوان کتاب به دو زبان فارسی و فرانسه در کارنامه خود دارد.

کد خبر 6095889

دیگر خبرها

  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • علی مطهری: نوه‌ها، نتیجه‌ها و نبیره‌های آیت الله مطهری دچار بن بست فکری یا پوچی در زندگی نشده‌اند
  • سخنی در باب محتوای «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی/ تحریف تاریخ به شیک ترین شکل ممکن
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت