Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم پیشین استقلال با بیان اینکه آبی پوشان تهرانی فصل بسیار پرحاشیه ای را پشت سر گذاشته و نتوانستند به مقام قهرمانی دست پیدا کنند، گفت: استقلال به یک خانه تکانی اساسی نیاز دارد

به گزارش طرفداری، ایمان عالمی در گفتگو با مهر گفت:

چندین سال است که آبی ها با مشکلات زیادی دست به گریبان هستند. یکی از معضلات اصلی استقلال در این چند سال بحث نقل و انتقالات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه برخی مدیران که دوران مدیریتشان کوتاه است به خاطر اینکه محبوبیت پیدا کنند قراردادهای نجومی می بندند و بعد چون توانایی پرداخت نداشته کنار می روند و مشکلات بزرگی را برای مدیران بعدی به جا می گذارند.

عالمی افزود:

هر سال این مشکلات انباشته شده و باعث می‌شود تا دردسرهای استقلال بیشتر و بیشتر شود. آبی ها نیاز به یک خانه تکانی اساسی در تمام سطوح دارند و اگر می خواهند فصل آینده موفق شوند و تجربه تلخ گذشته را نداشته باشند باید در این خانه تکانی تغییرات اساسی صورت دهند.

مهاجم پیشین استقلال ادامه داد:

استقلال امسال نه در جام حذفی و در نه لیگ برتر موفق نبود و حالا تنها امیدش این است که بتواند با شکست الهلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان به دور بعد صعود کند که البته این اتفاق هم بسیار سخت خواهد بود زیرا الهلال با امکانات مالی فراوانی که دارد در یکی دو ماه گذشته بهترین بازیکنان را در اختیار گرفته تا بتواند در لیگ قهرمانان، جام را بالای سر ببرد.

عالمی افزود:

این روزها هواداران استقلال بیشتر از هر کسی نگران شرایط تیمشان هستند. آنها امیدوارند با تغییراتی که در دولت صورت گرفته و آمدن یک وزیر ورزش جدید، اتفاقات خوبی برای آبی پوشان رقم بخورد.

عالمی در خصوص تنها بودن فرهاد مجیدی و نداشتن چند دستیار بزرگ گفت:

متاسفانه فرهاد در این روزها به شدت تنها بود. او این اواخر به جز صالح مصطفوی کسی را کنارش نمی دید و این موضوع به شدت در روند کاری او تاثیرگذار بود. یکی از ویژگی های تیم های بزرگ این است که سرمربیان آنها کادر فنی بزرگی را در کنار خود دارند تا بتوانند در مواقع لزوم که تیم دچار بحران می‌شود وضعیت را به آرامش برسانند. باید از فرهاد تقدیر کرد که در این روزهای سخت یکه و تنها همه کاری برای استقلال کرد اما اگر او هم می خواهد فصل آینده موفق باشد باید کادر فنی قوی ای را در کنارش داشته باشد تا استقلال بتواند به روزهای خوبش بازگردد.

مهاجم پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که آینده استقلال را چطور می بیند، گفت:

صادقانه بگویم. با این شرایط آینده استقلال روشن نیست. آبی ها نمی توانند با چنین وضعیتی امیدی به آینده داشته باشند. ضمن اینکه مدیران استقلال هم بتوانند بازیکنانی که مد نظر فرهاد مجیدی هستند به خدمت گرفته و اجازه ندهند نفراتی که در حال حاضر قراردادشان با استقلال به پایان رسیده از این تیم جدا شوند.

عالمی افزود:

فرهاد مدتها است به دنبال یک دستیار خارجی است که بتواند به او کمک کند. امیدوارم این اتفاق رخ داده تا کسی که مورد اطمینان مجیدی است به جمع کادر فنی اضافه شده تا فصل آینده شاهد روزهای خوبی برای استقلال باشیم.

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو بازداشت ستاره لیگ برتری به جرم رانندگی در مستی خرید تازه استقلال، پرسپولیسی است! انتقال مهدی قائدی منتفی شد؛ 900 هزار دلار آخرین مبلغ پیشنهادی شباب الاهلی به استقلال به منظور بالا بردن پیشنهاد برای هری کین؛ سیتی به دنبال فروش لاپورته اولی هونس: باید مقابل قدرت مالی شیخ‌ها و اُلیگارشی‌ها، راه حل جایگزین داشته باشیم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فردا با انجام یک مسابقه آغاز می‌شود و روز چهارشنبه هم با انجام هفت بازی ادامه پیدا می‌کند که کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران را به شرح زیر اعلام کرد:

سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شمس‌آذر قزوین - پیکان
داور: رضا عادل/کمک‌ها: قهرمان نجفی، مرتضی سلمان‌نژاد و فرهاد امینی/ناظر: رحیم رحیمی‌مقدم

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

هوادار - نفت آبادان
داور: امیرسامان سلطانی/کمک‌ها: امیرمحمد داوودزاده، یعقوب سخندان و مسعود حقیقی/ناظر: اسماعیل صفیری

 تراکتور تبریز - استقلال تهران
داور: پیام حیدری/کمک‌ها: فرهاد فرهادپور، علیرضا مرادی و علی اصغر مؤمنی/ناظر: مسعود مرادی

مس رفسنجان - گل‌گهر سیرجان
داور: سیدرضا مهدوی/کمک‌ها: امیررضا آشورماهانی، احمد سلطانی و احسان اکبری/ناظر: علیرضا کهوری

ذوب‌آهن اصفهان - نساجی مازندران
داور: مرتضی منصوریان/کمک‌ها: حمیدرضا افشون، علی رعیت و محمدعلی صلاحی/ناظر: محمود رفیعی

آلومینیوم اراک - فولاد خوزستان
داور: یاسر همرنگ/کمک‌ها: محمد عطایی، محسن حکیم و مهدی اجاقی/ناظر: محمدرضا اکبریان

استقلال خوزستان - ملوان بندر انزلی
داور: کوپال ناظمی/کمک‌ها: بهمن عبداللهی، صادق رستمی و یعقوب آشوری/ناظر: ایرج نظری

پرسپولیس - سپاهان
داور: بیژن حیدری/کمک‌ها: فرهاد مروجی، علی اکبری نوری و علی صفایی/ناظر: رضا سخندان

دیگر خبرها

  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد