Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@16:52:24 GMT

قیمت سکه کاهش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۸۶۲۳

قیمت سکه کاهش می‌یابد

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: در معاملات اولیه بعد از ظهر روز گذشته و امروز صبح قیمت سکه و طلا نسبت به چند روز گذشته تعدیل شده و با کاهش همراه بوده است.

محمد کشتی آرای در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در معاملات اولیه بعد از ظهر روز گذشته و امروز صبح قیمت سکه و طلا نسبت به چند روز گذشته تعدیل شده و با کاهش همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در روزهای تعطیل قیمت سکه تا بیش از ۱۲ میلیون تومان نیز افزایش یافته بود اما در معاملات اولیه امروز صبح قیمت سکه با کاهش همراه بود و این در حالی است که قیمت انس جهانی طلا ثابت بوده و قیمت ارز نیز کمی کاهش یافته است.

حباب سکه ۱۳۰ هزار تومان کاهش یافته است

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: با توجه به کاهش داد و ستدها در یک هفته اخیر حباب سکه کاهش ۱۳۰ هزار تومان کاهش داشته است.

کشتی آرای تصریح کرد: به نظر می‌رسد با شروع داد و ستدها در روز جاری قیمت‌ها نسبت به روز گذشته تعدیل شده و کاهش یابد.

کد خبر 516158

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نرخ سكه آخرین قیمت سکه قیمت طلا و قیمت دلار در بازار کاهش قیمت سکه قیمت طلا و قیمت دلار در بازار قیمت طلا سکه دلار ارز قیمت سکه افزایش قیمت دلار قیمت سکه و طلای ایران سکه نرخ ارز دلار سکه طلا یورو قیمت دلار سکه و طلا قیمت دلار سکه و طلا امروز قیمت طلا سکه و دلار قیمت دلار سکه و طلا لحظه ای آخرین قیمت طلا دلار و سکه سکه امامی سکه بهار آزادی نیم سکه ربع سکه بهای سکه حباب سکه قیمت سکه و طلا پیش بینی قیمت سکه امامی قیمت سکه امامی قیمت سکه امامی امروز قیمت سکه و طلا افزایش خواهد یافت پیش بینی قیمت سکه نمودار قیمت سکه قیمت سکه بهار آزادی قیمت سکه بهار آزادی تهران قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق روز گذشته قیمت سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دینار عراق در بازار آزاد امروز را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید. علاوه بر نرخ کنونی، برخی جزئیات دیگر از قبیل بالاترین و پاینن‌ترین قیمت روز، میزان نوسان روز و همچنین میزان و درصد تغییر نسبت به روز گذشته نیز در جدول گنجانده شده است.

بروزرسانی: جمعه 14 اردیبهشت

دینار عراق

قیمت (ریال)

نرخ فعلی (ریال)

483

بالاترین قیمت روز

485

پایین ترین قیمت روز

482

بیشترین مقدار نوسان روز

-

درصد بیشترین نوسان روز

-

نرخ بازگشایی بازار

-

زمان ثبت آخرین نرخ

جمعه 

نرخ روز گذشته

483

درصد تغییر نسبت به روز گذشته

-%

میزان تغییر نسبت به روز گذشته

-

منبع: ایلنا

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند
  • تک‌روی سکه‌های کوچکتر نسبت به سایر قطعات/ سکه‌های حراجی به بازار نیامده است
  • قیمت دینار عراق امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • قیمت طلا و سکه امروز 12 اردیبهشت 1403
  • قیمت طلا، سکه و دلار در بازار چهارشنبه۱۲ اردیبهشت
  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید