Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی علیزاده در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به روند کند یارگیری تیم مس رفسنجان با وجود شروع مذاکرات کمیته نقل و انتقالات این باشگاه از دو هفته قبل اظهار داشت: بار دیگر راهی تهران شدم و قرار است امشب مذاکرات تازه ای را با برخی از بازیکنان آغاز کنیم. البته در سفر این هفته تمدید قرار داد با بازیکنان فصل قبل نیز در دستور کار است و طی امروز و فردا سه جلسه برای تمدید و سه جلسه با بازیکنان جدید داریم که امیدوارم به نتیجه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جذب مهدی حسینی و میثم تیموری و احتمال توافق با شاهین توکلی تصریح کرد: من هنوز با توکلی نه پای مذاکره نشستم و نه به توافقی رسیدم. همه بازیکنان دوست دارند به مس بیایند چرا که باشگاه خوبی است و من به شخصه افتخار می‌کنم در این باشگاه مشغول به کارم. فکر می کنم امشب اتفاقات خوبی برای تیم ما رخ دهد چرا که به جمع بندی کوچکی رسیدیم و باید دید در مذاکرات چه اتفاقی می افتد.

معاون ورزشی باشگاه مس رفسنجان مبالغ پیشنهادی بازیکنان را نجومی توصیف کرد و افزود: مذاکرات ما با اغلب نفرات مورد نظر انجام شده، ولی قیمت‌ها کمی تند و بالا ست. با این حال ما مذاکرات را انجام می‌دهیم، به این امید که بتوانیم بازیکنان لیست ربیعی را جذب کنیم. قیمت‌ها نجومی است ومتاسفانه دست ما را بسته است. می‌توان گفت در خواست مالی بازیکنان سه برابر فصل قبل است. بازیکن ۸۰۰ میلیون تومانی فصل قبل امسال چهار و نیم میلیارد می‌خواهد. ما همین پنج شش میلیارد را هم نداریم. هر چند پیشنهادات به بازیکن بستگی دارد و باید دید این بازیکنی که این مبلغ را پیشنهاد می‌کند در چه سطحی قرار دارد.

علیزاده با اشاره به این که برخی تیم‌ها به جای مبلغ قرارداد از دلار و آهن و این قبیل موارد استفاده می‌کند گفت: ما آهن نداریم بلکه مس داریم، ولی مس را به هیچ بازیکنی نمی‌دهیم. ما خانه خود را حراج نمی‌کنیم. اصلا به این قبیل قرارداد‌ها اعتقاد نداریم. قصد توهین ندارم، ولی به جرات می‌گویم یکی از سالم‌ترین تیم‌های لیگ هستیم. البته در عین این که سالم هستیم ساده نیستیم. می‌دانیم توقع از ما بالاست و سعی و تلاشمان را می‌کنیم به اهدافمان برسیم. بیشتر بخوانید: میثم تیموری به مس رفسنجان پیوست

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مس رفسنجان علی علیزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت

مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با با خبرنگار مهر اظهارداشت: بیش از ۱۰ سال است که ناوگان اتوبوسرانی تهران نوسازی نشده و وقفه‌های زیادی در این زمینه داشته‌ایم به طوری که تولید کنندگان داخلی اتوبوس خط تولید خود را تعطیل و یا نیمه تعطیل کردند.

وی افزود: سال پیش ۴۵ درصد بودجه شهرداری و امسال ۵۰ درصد بودجه به این موضوع حمل و نقل عمومی اختصاص یافته و بر اساس برنامه ۴ ساله تا پایان ۱۴۰۴ باید تعداد اتوبوس‌های فعال تهران به ۷۵۰۰ مورد برسد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: سال گذشته قرارداد تولید ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس با تولید کنندگان داخلی منعقد شد که ۲۰۰۰ مورد آن دیزلی و بر اساس استاندارد و معیارهای روز دنیا است. ۵۰۰ مورد آن هم برقی بوده که تا پایان سال تحویل شرکت واحد داده می‌شود.

علیزاده اعلام کرد: ۲۵۰۰ اتوبوس هم از خارج از کشور تهیه می‌شود و در مجموع تعداد اتوبوس‌های جدید تهران به ۵۰۰۰ مورد خواهد رسید.

کد خبر 6089521 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • «مورایس» مسلمان شد/ اکنون عضوی از شما هستم
  • مورایس مسلمان شدن خود را تأیید کرد
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)