Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:55:51 GMT

ارتقای مبلمان شهری بروجرد یک ضرورت جدی است

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۸۸۹۵

ارتقای مبلمان شهری بروجرد یک ضرورت جدی است

محمد پاپی نژاد روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: رفع نقاط ضعف و کمبودها اولویت اصلی شورای شهر بروجرد است.
وی تاکید کرد: دوران ازمون و خطا گذشته و ایجاد تغییر و تحول و افزایش رفاه اجتماعی شهروندان ضروری است.

وی بیان کرد: شهروندان نظرات و پیشنهادت خود را با شورای شهر در میان بگذارند و این شورا نیز با راه اندازی کمیته پژوهش تلاش دارد با شناسایی نقاط ضعف در ادامه مسیر از نظرات شهروندان کمک بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاپی نژاد اضافه کرد: شورای شهر تلاش دارد تا بروجرد را به هشت قسمت تقسیم نموده تا با رصد نمودن مشکلات در هر منطقه زمینه تحول و توسعه شهر را فراهم نماید.

وی ادامه داد: علت انتخابات شهردار غیر بومی نداشتن شرایط قانونی از جمله هفت سال سابقه مدیریت در رزومه نامزدهای شهردار شدن بود.

رییس شورای شهر بروجرد گفت: شهردار منتخب فردی کارآمد، پرتوان و دارای افکاری نو در راستای تحول شهری است.

پاپی نژاد اظهار داشت: هوشمندسازی شهرداری بروجرد یکی از برنامه های شهردار است زیرا در عصر تکنولوژی زیبنده  نیست خدمات اداری سنتی انجام شود.

وی ادامه داد: زیباسازی و حفظ داشته های شهر، 
ساماندهی دستفروشان و تکمیل طرح‌های نیمه کاره، ایجاد مرکز پژوهش و توسعه سرای محله از جمله برنامه های شهردار جدید است.

وی با اشاره به زلزله خیز بودن بروجرد بیان کرد: تلاش خواهد شد برای اسکان موقت مردم به هنگام وقوع حوادث نظیر زلزله پارکی با ظرفیت اسکان چهار هزار نفر در بروجرد احداث شود.
وی تاکید کرد: ساماندهی وضعیت تخریب شده پارک‌های بروجرد، آسفالت معابر رفع مشکلاتی نظیر دست اندازهای نامتعارف و دیگر مشکلات شهر با استفاده از نظرات کارشناسان اهل فن ضروری است.

برچسب‌ها بروجرد شورای شهر برنامه توسعه لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد شورای شهر برنامه توسعه بروجرد شورای شهر برنامه توسعه لرستان شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است

فرماندار کرمان با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت بافت تاریخی شهر به‌عنوان سرمایه‌ای مادی و معنوی، گفت: بازسازی و بهسازی فضای شهری و ارتقای سطح خدمات عمومی از جمله اقداماتی است که باید در بافت‌های فرسوده انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری، علی بابایی در جلسه بازآفرینی شهری، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی، ظرفیت بازآفرینی شهر کرمان به‌عنوان مرکز استان بسیار فراتر از وضع موجود است.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت بافت تاریخی شهر به‌عنوان سرمایه‌ای مادی و معنوی، افزود: بازسازی و بهسازی فضای شهری و ارتقای سطح خدمات عمومی از جمله اقداماتی است که باید در بافت‌های فرسوده انجام شود و ارتقای شرایط کیفی زندگی در سکونتگاه‌ها از طریق ایمن‌سازی و مقاوم‌سازی ساختمان‌ها، توسعه و بهبود زیرساخت‌ها، تأمین خدمات شهری و امکان زندگی بهتر برای شهروندان از جمله نیازهای شهر کرمان است.

فرماندار کرمان با تاکید بر مزیت گردشگری بافت تاریخی شهری، این مناطق را دارای ظرفیت مطلوب برای تأمین مسکن دانست و گفت: ساماندهی و احیای بافت فرسوده در کرمان که مساحت قابل توجهی دارد، نیازمند همکاری و هم‌افزایی فرمانداری، شهرداری، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و دستگاه‌های خدمت‌رسان است.

وی با مطلوب خواندن پروژه‌هایی که اخیراً در میدان ارگ و اطراف آن اجرا شده است، تصریح کرد: بازسازی بافت تاریخی شهر کرمان نیازمند طرح کارشناسی و آینده‌نگر است و باید نیازهای مردم در آینده از قبیل پارکینگ، معابر، انشعابات و خدمات شهری در آن لحاظ شود.

محسن تویسرکانی، شهردار کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه پروژه بهسازی میدان ارگ یک اثر فاخر است که می‌تواند الگوی خوبی برای دیگر مناطق نیز باشد، اظهار کرد: لازم است از طرح‌های خلاقانه و کارشناسی استفاده شده و از پراکنده‌کاری پرهیز شود.

وی افزود: به لحاظ مسائل اجتماعی، ایجاد تعادل بین محلات و مناطق شهری اعم از حاشیه و مرکز بسیار مهم است و برای بهسازی بافت تاریخی، آسفالت یا سنگفرش معابر، اصلاح و پیش‌بینی انشعابات آب، برق و گاز نیز باید مورد توجه کارشناسان و طراحان این قبیل پروژه‌ها قرار گیرد.

کد خبر 748353

دیگر خبرها

  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است
  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری