Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس اعلام روز یکشنبه معاونت اجتماعی نیروی انتظامی گلستان، عباس مهاجربسطامی اظهار داشت: همچنین در پنج ماه گذشته ۶۵ هزار خودرو در این استان به علت رعایت نکردن محدودیت‌های و ممنوعیت‌های تردد شبانه و هزار خودرو نیز در همین بازه زمانی در شهرهای نارنجی به علت رعایت نکردن محدودیت‌های ترددی، مشمول اعمال قانون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از هفته گذشته و با آغاز طرح ممنوعیت تردد و ورود مسافر در سراسر کشور، تردد در جاده‌های گلستان ۴۰ درصد کمتر شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی گلستان ادامه داد: تا پنج شهریور که طرح ممنوعیت تردد و ورود مسافر در کشور پابرجاست، در مبادی اصلی و فرعی ورودی استان (پلیس راه نوکنده در غرب استان، تنگراه در شرق استان، توسکستان و خوش‌ییلاق به همراه النگ رامیان در جنوب گلستان و اسلام‌آباد مراوه‌تپه) ضمن جلوگیری از ورود خودرو با پلاک‌های غیربومی از خروج خودرو با پلاک‌های بومی نیز به عنوان مسافر جلوگیری شده و ضمن جریمه تردد، از محل توقف به استان مبداء برگشت داده می شوند.

وی تاکید کرد: طرح منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ هر شب تا ساعت سه صبح روز بعد در همه شهرها بدون توجه به مساله رنگ‌بندی همچنان ادامه خواهد داشت و با خودروهای متخلف برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: طرح منع تردد تا جمعه هفته جاری، شامل منع ورود به همه تفرجگاه‌ها و مراکز جنگلی و گردشگری استان خواهد بود و ورودی این مسیرها همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا گرگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گلستان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا گرگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس راهور ناجا گرگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گلستان محدودیت های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای از محدودیت تردد در محور فیروزکوه - دماوند در پی اجرای عملیات ترمیم و به سازی پل دلیچایی تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته، خبر داد.

 

به گزارش تبن نیوز به نقل از مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد