Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۶۲۴ مورد جدید ابتلا در ۲۴ساعت گذشته شناسایی شد که با شناسایی این تعداد جمع کل افراد مبتلا به کرونا از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان مرکزی به ۷۸ هزار و ۵۰۹ نفر رسید. 

کرونا کار 135 نفر را به بستری شدن در بیمارستان‌ها کشاند و ۴۸۹ نفر را قرنطینه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مرگ 12 نفر از افراد مبتلا به کرونا متاسفانه تاکنون 2 هزار و 393 نفر در مرکزی جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده‌اند.

در حال حاضر طرح واکسیناسیون با شدت در حال انجام است و بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اراک هیچ‌گونه مذاکره‌ای در راستای واکسیناسیون مشاغل و پرسنل و کارمندان ادارات استان مرکزی خارج از سند ملی واکسیناسیون کشور که از طریق وزارت بهداشت به استان‌ها ابلاغ می‌شود، صورت نمی‌گیرد.

 شواهد حاکی از آن است که  کنترل و مدیریت موج پنجم کرونا نسبت به موج‌های قبلی بسیار سهمگین‌تر است، این در حالی است که 4 مرکز تجمیعی واکسیناسیون در کلانشهر اراک برای انجام واکسیناسیون فعال است که چهار مرکز نیز به این تعداد افزوده خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود با دو برابر شدن مراکز تجمیعی واکسیناسیون اراک سرعت واکسیناسیون بالا برود.

در ماه های گذشته به طور میانگین روزانه شش هزار دوز واکسن کرونا در اراک تزریق شده که با افزایش مراکز به هشت مرکز رکورد تزریق ۱۲ هزار دوز در روز به ثبت خواهد رسید.
انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: استان مرکزی بیمارستان ها اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۹۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه‌های مرکز مبادله کاملا استاندارد است

امتداد - سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: سکه‌های حراجی شده در مرکز مبادله از استاندارد‌های بانک مرکزی برخوردارند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد  «اصغر بالسینی» سخنگوی مرکز مبادله ایران گفت: سکه‌های ضرب‌شده و تحویل‌داده‌شده بانک مرکزی در حراج سکه مرکز مبادله ارز و طلای ایران،(تمام سکه، نیم‌سکه و ربع سکه بهار آزادی) ضرب بانک مرکزی هستند. همگی این سکه‌ها از استاندارد‌های بانک مرکزی برخوردارند و ایجاد شائبه در خصوص مشخصات آن‌ها از سوی کسانی صورت می‌گیرد که از این حواشی سود می‌برند.وی افزود: سکه تمام بهار آزادی عرضه‌شده در مرکز مبادله ایران، ۸.۱۳۶ گرم است. دارندگان توجه داشته باشند عیار آن ۹۰۰ در هزار بوده و طرح روی سکه تمام بهار آزادی ضرب بانک مرکزی نیز تصویر امام خمینی (ره) و بارگاه امام رضا (ع) است.

بالسینی ادامه داد: طرح دو طرف سکه ربع و نیم بهار آزادی نام مبارک امام علی (ع) و بارگاه امام رضا (ع) است؛ عیار هر دو سکه ۹۰۰ در هزار است. وزن نیم‌سکه ۴.۰۶۸ گرم است و این عدد برای ربع سکه ۲.۰۳۴ گرم است.

وی اظهار داشت: عیار هر سه نوع سکه تحویل‌داده‌شده در مرکز مبادله ایران، ۹۰۰ در هزار و معادل ۲۱.۶ است. دارندگان این سکه‌ها مراقب افرادی باشند که با طرح مسائل واهی درباره عیار و کیفیت سکه تحویلی مرکز مبادله به دنبال سوءاستفاده هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • دعوای مجلس و دولت بالا گرفت؛ ماجرا چیست؟
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • سفر از سبد خانوارهای ایرانی حذف شده است؟ | توضیح مرکز پژوهش‌ها درباره یک ادعا
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • سکه های حراجی بانک مرکزی ناخالصی دارند؟
  • سکه‌های مرکز مبادله کاملا استاندارد است
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد