Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،ذوالفقار تقوی نسب مدیرکل انتقال خون مازندران با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ واحد خون در تاسوعا و عاشورای حسینی اهدا شده است، گفت: ذخایر خونی به حد متوسط رسیده است.

او میزان مراجعه افراد را در تاسوعا و عاشورای حسینی هزار و ۵۱۳ نفر ذکر کرد و افزود: از این تعداد هزار و ۲۰۹ نفر اهدای خون داشتند و وضعیت ذخایر به حد متوسط رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقوی نسب با بیان اینکه وضعیت ذخایر خونی قبل از محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی کاهش یافته بود، گفت: کمبود‌ها در روز‌های گذشته تاحدودی جبران شده است.

او با بیان اینکه پویش نذر خون از اول محرم شروع شد و تا اربعین حسینی ادامه دارد، افزود: در قالب این پویش، تمامی ۱۱ مرکز اهدای خون باز هستند و مردم می‌توانند با مراجعه به مراکز به اهدای خون بپردازند.

مدیرکل انتقال خون مازندران درباره تمهیدات صورت گرفته در دوران شیوع کرونا، گفت: مردم می‌توانند قبل از مراجعه با رجوع به سایت نوبت دهی خون، برای اهدای خون ثبت نام کنند.

تقوی نسب افزود: همچنین نسبت به رعایت بهداشت در مراکز انتقال خون توجه ویژه‌ای داریم و تاکنون سابقه نداشته در مراکز اهدای خون، فردی به کووید مبتلا شده باشد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتقال خون مازندران تاسوعا و عاشورای حسینی اهدای خون اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت از نمایندگان درحال اهدای خون

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که ایلنا روایت می‌کند، جمعی از نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی، صبح امروز یکشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور در محل استقرار تیم سیار اهدای خون در مجلس، خون اهدا کردند. اهدای خون براساس روال ثابت که به صورت دوره ای توسط سازمان انتقال خون صورت می گیرد انجام می شود.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900698

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • تصاویری متفاوت از نمایندگان درحال اهدای خون
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات