Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@12:41:21 GMT

حمایت سولسشر از سانچو برابر سوت‌های اعتراضی

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۹۱۵۶

حمایت سولسشر از سانچو برابر سوت‌های اعتراضی

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، از جیدون سانچو حمایت می کند تا مانند دیوید بکام و کریستیانو رونالدو پس از شکست در بازی های ملی، انتقادات را پشت سر گذاشته و بدرخشد.

به گزارش "ورزش سه"، اوله گونار سولسشر از جیدون سانچو حمایت می کند تا هوادارانی که هنوز در ورزشگاه ها او را هو می کنند، شکست دهد؛ درست مانند دیوید بکام و کریستیانو رونالدو که پس از ناکامی در تورنمنت های ملی، با بدرفتاری هواداران مواجه شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بازی امروز یونایتد برابر ساوتهمپتون، سانچو برای اولین بار از زمانی که او، مارکوس راشفورد و بوکایو ساکا در فینال یورو 2020 مقابل ایتالیا پنالتی های خود برای تیم ملی انگلیس را از دست دادند، به میدان رفته و با جمعیت انبوهی از هواداران حریف مواجه می شود.

 

 

اگرچه بوکایو ساکا، ستاره آرسنال، این روزها با استقبال گرمی از سوی طرفداران روبرو شده، اما این حسن نیت ممکن است شامل حال سانچو نشود. این ستاره بریتانیایی پس از انتقال 88 میلیون یورویی از بروسیا دورتموند در ماه گذشته، امروز برای اولین بار برای از ابتدا به میدان خواهد رفت.

دیوید بکام، ستاره سابق یونایتد، پس از اخراج از زمین بازی در جام جهانی 1998، در بازگشت به لیگ برتر با آزارهای وحشتناکی روبرو شد و هشت سال بعد رونالدو نیز به دلیل نقشی که در کارت قرمز گرفتن وین رونی مقابل پرتغال داشت، برخورد مشابهی را دریافت کرد.

هفته گذشته فیلم هایی از هواداران لیدز پخش شد که با آواز خطاب به سانچو و راشفورد می خواندند: "شما کشور خود را ناامید کردید".

 

بکام پس از اخراج از زمین در جام جهانی 1998، در لیگ برتر هدف خشم و آزار هواداران قرار گرفت

 

سولسشر در این باره گفت: "با توجه به نحوه برخوردی که ما با این مسائل داریم، مشکلی نیست. جیدون و مارکوس هر دو شخصیت های فدرتمندی هستند.

ما به عنوان یک باشگاه می دانیم که گاهی اوقات شما باید قوی باشید. نحوه برخورد سر الکس فرگوسن با وضعیت بکام الگوی مناسبی بود. ما از جیدون محافظت خواهیم کرد، من از او محافظت می کنم. این اصلا مشکلی نیست.

 

 

وقتی به گذشته نگاه می کنیم، مثلا درباره مسئله کریستیانو و بکام، می بینید که این اتفاقا تنها به این دلیل نیست که شما اشتباهی کرده اید، بلکه به این دلیل است که آنها از شما می ترسند. بکام به شیوه خود با آن ماجرا برخورد کرد: "من به شما نشان می دهم، ثابت می کنم که چقدر خوب هستم".

اینها ویژگی های یک بازیکن منچستریونایتد هستند، اینکه حین پشت سر گذاشتن دوران سخت بدانید که هم تیمی های خود را دارید و آنها از شما حمایت می کنند."

 

رونالدو پس از چشمکی که د رواکنش به اخراج وین رونی از زمین بازی زد،در ابزگشت به لیگ برتر هدف آزار هواداران انگلیسی قرار گرفت

 

سولسشر به عنوان بازیکن در کنار بکام و رونالدو در اولدترافورد حضور داشت اما امیدوار است سانچو مجبور نباشد به اندازه آنها رنج بکشد.

 

سرمربی یونایتد اضافه کرد: "من انتظار ندارم که این اتفاق با همراهی تعداد زیادی از طرفداران رخ دهد. بیشتر آنها احترام بیشتری قائل هستند و از کشور خود حمایت می کنند.

شما حمایت از بازیکنانی که به اندازه کافی شجاع بوده اند تا برای کشور خود پیش قدم شوند، را دیده اید.

صحبت های تئودور روزولت در این شرایط در گوش من طنین انداز می شود. [رزولت در این سخنرانی می گوید که بهتر است در کار شرکت داشته باشید تا از دور تنها به انتقاد بپردازید]."

 

یوونتوس کریستیانو رونالدو جیدون سانچو دیوید بکام منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو جیدون سانچو دیوید بکام منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر دیوید بکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۹۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شهرک‌نشینان صهیونیست امشب نیز به تظاهرات اعتراضی خود علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی ادامه دادند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که صدها شهرک‌نشین صهیونیست در برابر ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در «تل‌آویو» دست به تظاهرات زده و خواهان امضای توافق مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه شده‌اند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که شهرک‌نشینان معترض خیابان «بیگن» تل‌آویو را برای فشار جهت اقدام برای خارج‌کردن اسیران صهیونیست از نوار غزه مسدود کرده‌اند.

علاوه بر این خبرنگار الجزیره گزارش داد که ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست در اعتراض به اظهارات نتانیاهو در خصوص حمله به رفح دست به تظاهرات زده‌اند.

همچنین خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه خواهان نشست فوری با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای اطلاع از رویکرد جدید توافق مبادله اسیران میان این رژیم و مقاومت فلسطین در نوار غزه شدند.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضایی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

کد خبر 6093617

دیگر خبرها

  • رونمایی از مدل موی جدید دیوید بکام + عکس
  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان همچنان ادامه دارد
  • تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
  • دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد
  • برخورد خشونت‌بار پلیس فرانسه با دانشجویان حامی فلسطین در «سوربون»
  • فصل بیداری