Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به ازسرگیری ترانزیت کالا به افغانستان از طریق بندر چابهار گفت: روزانه ۱۰۰ تا ۲۰۰ دستگاه کامیون بین ایران و افغانستان تردد می‌کنند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، بهروز آقایی با اشاره به توقف چندروزه مبادلات تجاری به افغانستان از طریق بندر چابهار به‌دلیل حوادث اخیر این کشور، اظهار داشت: با توجه به اتفاقات اخیر کشور افغانستان، پایانه مرزی میلک ۱۴ مرداد بسته و به‌منظور تردد مسافر در تاریخ ۱۸ مرداد بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی یادآور شد: این مرز ۲۴ مرداد جهت تردد کامیون حامل بار نیز بازگشایی شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان این‌که میانگین تردد روزانه بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ دستگاه کامیون است، گفت: آمار کالا‌های رسوبی به‌مقصد کشور افغانستان در بندر چابهار قابل ملاحظه نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ترانزیت کالا به افغانستان بندر چابهار پایانه مرزی میلک بندر چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان

رسانه‌های ترکی گزارش داده‌اند که قرار است شرکت هوایی «ترکیش ایرلاینز» پروازهای خود به افغانستان را در ۲۱ می از سر بگیرد.

براساس این گزارش، این شرکت هوایی ترکی پس از خروج امریکا از افغانستان در سال ۲۰۲۱، پروازهای خود را به کشور متوقف کرده بود.

بربنیاد این اطلاعات، قرار است این شرکت هوایی هفته چهار پرواز از استانبول به کابل و برعکس آن را انجام دهد.

گفتنی است که پس از تسلط دوباره طالبان بر افغانستان، تمام پروازهای بین‌المللی از فرودگاه کابل متوقف شده بود.

این در حالی است که در ماه عقرب گذشته نیز شرکت هوایی «فلای دبی» پس از وقفه دو ساله پروازهایش به افغانستان را از سر گرفته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان
  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر
  • آغاز ساخت بزرگ‌راه هرات - غور
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد