Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@10:06:53 GMT

آخرین وضعیت حقوق پرداختی به سربازان

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۹۵۷۹

«هیچ تغییری در رقم حقوق پرداختی به سربازان ایجاد نشده است.» رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیرو‌های مسلح ضمن بیان این جمله بیان کرد: پرداخت‌ها مطابق قانون بودجه در حال انجام است.

خبرگزاری میزان - ایسنا نوشت: امیر غلامرضا رحیمی‌پور در گفتگو با ایسنا، درباره کاهش حقوق سربازی اظهارکرد: ستادکل نیرو‌های مسلح با پیگیری‌های فراوانی که از طریق دولت و مجلس شورای اسلامی انجام داد، موفق شد تا حقوق سربازان را افزایش دهد که این امر در سال ۱۴۰۰ و بر اساس قانون بودجه اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پرداخت حقوق سربازان بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۰ در حال انجام است، تصریح کرد: هیچ تغییری در رقم پرداختی به سربازان ایجاد نشده است و اگر در موارد معدودی موارد اندکی از حقوق سربازان کسر شده باشد، احتمالا به دلیل اخذ کسورات و حق بیمه و ... است مگرنه همانطور که گفتم هیچ تغییری در حقوق پرداختی به سربازان نداریم.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیرو‌های مسلح در عین حال از ادامه پیگیری‌های ستادکل نیرو‌های مسلح برای افزایش حقوق سربازان در آینده خبر داد و گفت: ما پیگیر هستیم تا رقم پرداختی به سربازان در قانون بودجه سال آینده نیز افزایش پیدا کند و امیدواریم که این امر محقق شود.

بیشتر بخوانید: طرح «سرباز حرفه‌ای» عوام‌فریبی است/ خدمت وظیفۀ عمومی در عمل کم‌تر از ۲۴ ماه است/ از سیر تاریخی سربازی تا خیانت تیمسار مدنی

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: سربازان نیروهای مسلح

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سربازان نیروهای مسلح ستادکل نیرو های مسلح پرداختی به سربازان حقوق سربازان قانون بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار شهرستان بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت: سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و ‌توان لازم را دارند.

خشایار صنعتی افزود: به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

صنعتی، با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح اظهارکرد: در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت: کشور‌های عربی و اسلامی جرأت به زبان آوردن موضوعهای روز و ‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی که در صف مقابله با اسرائیل است،  اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده است.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرماندهان برتر از دیگر برنامه‌های صبحگاه مشترک مراسم بود.

 

 

دیگر خبرها

  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • ثبت نام مشوق‌های سربازان ماهر از ۱۵ اردیبهشت‌ماه
  • اعلام جزئیات مشوق های سربازی
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است
  • جزییات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟