Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مجید عسگری روز یکشنبه در نشست ستاد مبارزه با کرونای شهرستان دهلران اظهار داشت: از ۱۹ هزار و ۴۶۴ دز واکسن دریافت شده در این شهرستان ۱۷ هزار و ۱۱۳ دز آن به جامعه هدف و واجدان شرایط بر اساس گروه های سنی اعلام شده تزریق شده است.

به گفته وی، تا کنون بیش از ۹ هزار و ۳۰۰ مورد نمونه گیری در سطح شهرستان مرزی دهلران انجام شده که از این میزان تعداد چهار هزار و ۴۴۱ نفر آنها مثبت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به اینکه تعداد بستری های بیمارستان ۴۸ نفر است، بیان کرد: تا کنون در این شهرستان ۸۸ نفر بر اثر کرونا فوت شده اند.

عسگری از منع تردد تا پنجم شهریور در مسیرهای رفت و برگشت به این شهرستان خبرداد و گفت: تا کنون بیش از سه هزار خودرو در مسیرهای رفت و برگشت به شهرستان عودت داده شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دهلران هم در این نشست گفت: ۶ مرکز در شهرهای دهلران ، میمه ، پهله ، بیشه دراز ، موسیان و دشت عباس کار واکسیناسیون را با خدمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان و سایر دستگاه ها از جمله هلال احمر و سپاه انجام می دهند.

دکتر عبدالصاحب شریفی افزود: از آغاز موج پنجم کرونا در این شهرستان تاکنون ۳۳۳ نفر در بیمارستان های این شهرستان بستری  شده اند.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران نیز گفت: در طرح شهید سلیمانی در سطح شهرستان دهلران ۶ هزار و ۷۳۷ مورد تست پی سی آر انجام و ۲ هزار و ۴۲۲ مورد مثبت شناسایی شده است.

سرهنگ علی آبدونی از انجام هفت هزار و ۵۸۰ رپیدتست در این مدت خبرداد و افزود:در این مرحله نیز ۸۰۸مورد مثبت شناسایی و در مجموع بیش از ۹۹ درصد جمعیت تحت پوشش مراحل غربالگری را انجام داده اند.

شهرستان گرمسیری دهلران در مجاورت استان خوزستان و در ۲۲۰ کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد، این شهرستان هم اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان ایلام دهلران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان ایلام دهلران ویروس کرونا استان ایلام دهلران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد مخزنی دویرج دهلران سرریز کرد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام گفت: در پی بارش های امروز جمعه سد مخزنی دویرج دهلران سرریز کرد.

صاادق علیمرادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: طی سامانه بارشی اخیر از دوشنبه شب تا امروز، در پی بارش‌های سیل آسا در حوضه آبریز سد دویرج به خصوص در شهرستان آبدانان، این سد مخزنی عصر روز پنج شنبه سرریز شد.

وی افزود: سد مخرنی دویرج با حجم مخزن ۲۰۵ میلیون متر مکعب در شهرستان دهلران به منظور تأمین آب کشاورزی و صنعت شهرستان و همچنین مهار سیلاب‌های رودخانه دویرج احداث شده است.

سد مخزنی دویرج در ۱۳ کیلومتری شمال شرق شهر موسیان از توابع شهرستان دهلران بر روی رودخانه دویرج واقع در جنوب غرب استان ایلام احداث می شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سامانه بارشی جدید پیش‌روی سیستان و بلوچستان / همدردی به وسعت ایران سد چراغ‌ ویس سقز سرریز کرد

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات زیرساختی روستای سیل زده تختان دهلران در دستور کار است
  • آخرین وضعیت خسارت سیلاب در شهرستان دهلران
  • بارش ها یک سد دیگر ایران را سرریز کرد + جزئیات
  • سد مخزنی دویرج دهلران سرریز کرد
  • خسارت شدید سیلاب به اراضی گندم روستاهای شهرستان دهلران
  • سد مخزنی«دویرج» دهلران سرریز کرد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد