Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر قبادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال ۱۶ اثر از تولیدات رسانه ملی در جشنواره بین المللی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه ABU شرکت می‌کنند که در این بین ۹ اثر از تولیدات رادیویی و تلویزیونی صدا و سیمای مراکز  مهاباد است.

وی بیان کرد: کمیته داوری این دوره در امور بین الملل سازمان در اسفند ۱۳۹۹ آغاز به کار کرد که بعد از فراخوان و دریافت برنامه‌ها ۵۰۰ اثر ارسالی داوری شد و در نهایت ۱۶ اثر فاخر به این جشنواره ارسال شدند و که از بین تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما،  مستند "من شاهو" از مرکز مهاباد نیز برای شرکت در این جشنواره انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول روابط عمومی مرکز صدا و سیمای مهاباد اضافه کرد: "سوران شریفی" تهیه کننده و کارگردان این اثر فاخر، از دانش آموختگان دانشگاه هنر تهران در مقطع کارشناسی ارشد کارگردانی فعالیت داشته و تاکنون چندین اثر مستند و داستانی کوتاه دیگر و همچنین حضور در جشنواره‌های داخلی و بین المللی را در کارنامه خود دارد.

به گزارش ایرنا، اتحادیه رادیو و تلویزیونی آسیا و اقیانوسیه ABU با ۱۷۰ عضو از پنج کشور جهان یکی از حرفه ای‌ترین اتحادیه‌های رسانه‌ای در سطح جهان است و با سه میلیارد مخاطب در کشورهای مختلف بزرگترین و گسترده‌ترین تشکل رادیو تلویزیونی در جهان به شمار می‌رود.

ABUPrizes یکی از معتبرترین جشنواره ها در زمینه رسانه است و سالانه از بهترین محتوای رادیویی، تلویزیونی و رسانه های جدید از سازمان های عضو در منطقه آسیا و اقیانوسیه تجلیل می‌کند.

 مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارای اداره کل صدا و سیما، دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی، ۱۲ پایگاه و سایت خبری و ۶ نشریه است.

برچسب‌ها صدا و سیما مهاباد آذربایجان غربی مستند اکران فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صدا و سیما مهاباد آذربایجان غربی صدا و سیما مهاباد آذربایجان غربی مستند اکران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در فومن

دریافت 15 MB کد خبر 6093487

دیگر خبرها

  • تصاویری از هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در فومن
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • «دریای پارس» یادگاری برای ایران به بهانه روز خلیج فارس
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد