Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سلیمان ایزدی رئیس پلیس راهور طرقبه و شاندیز در استان خراسان رضوی گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از تردد‌های غیرضروری از ۲۵ مرداد مسیر ورودی به شهرستان طرقبه و شاندیز بسته شده است.

او افزود: با مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا، این تعطیلی تا پنجم شهریورماه ادامه دارد و اجازه ورود خودرو‌های غیربومی به این شهرستان داده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راهور شهرستان طرقبه و شاندیز با اشاره به وجود درخواست‌های بسیار برای ورود به این شهرستان و ترافیک سنگین در ورودی آن از شهروندان خواست با توجه به بسته بودن ورودی‌های این شهرستان از تردد و اصرار به ورود به محدوده طرقبه و شاندیز خودداری کنند.


ایزدی بیان کرد: برای متخلفان جریمه ۱۰ میلیون ریالی اعمال خواهد شد.


انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک ویروس کرونا منع تردد طرقبه و شاندیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۹۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود بودن بلوار استاد مهندسی آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، شهردار آباده گفت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان آباده و به علت اجرای عملیات عمرانی، بلوار استاد مهندسی آباده، حد فاصل میدان انقلاب تا کمربندی این شهر تا اطلاع بعدی مسدود است.

مهدی شاکر افزود: شهروندان می‌توانند تا بازگشایی این مسیر، از مسیر‌های جایگزین برای عبور و مرور استفاده کنند.

 

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • مسدود بودن بلوار استاد مهندسی آباده
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • تعیین حریم مشهد با طرقبه شاندیز در انتظار ابلاغ وزارت کشور
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه