Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی شفیعی روز یکشنبه در دیدار با دبیر کنگره ۳۵۳۵ شهید زنجان، با تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع)، با بیان اینکه ثبت احوال مفتخر است با صدور شناسنامه برای شهدا در این کنگره نقش و سهمی هرچند ناچیز در گرامیداشت شهدا داشته باشد، افزود: با تعامل با کنگره، این کار به نحو مطلوب و در شان شهدا انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از تلاش‌های عوامل اجرایی، به‌ویژه دبیر کنگره شهدای ۳۵۳۵ استان زنجان، قدردانی کرد.

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز با اشاره به آغاز فعالیت‌های برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان از اواخر سال ۱۳۹۸گفت: کمیته‌های ۲۲ گانه، کارهای خود را آغاز کرده‌اند.

سرهنگ سید شمس‌الدین موسوی، با اشاره به برخی اقدامات انجام گرفته در کنگره افزود: ضبط ۵۵۰ ساعت مصاحبه با رزمندگان و خانواده‌های شهدای استان زنجان، جمع‌آوری ۲۴۸هزار برگ عکس، ۳۴۴ هزار اسناد دوران دفاع مقدس از خانواده‌ها، رزمندگان و عملکرد یگان‌های رزمی و یک هزار نگاتیو از جمله فعالیت‌های انجام گرفته در کنگره است.

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه تاکنون آلبوم یک هزار شهید استان زنجان آماده شده است، گفت: بقیه نیز تا زمان برگزاری کنگره ۳ هزارو ۵۳۵ شهید استان، آماده‌ می‌شود.

موسوی با بیان اینکه ساخت یادبود دیدار با خانواده‌های شهدا آغاز شده است، اظهار داشت: دیدار با خانواده‌های شهدای استان با حضور مسؤولان، انجام می‌شود.

وی از ارائه فراخوان‌های مربوطه هم خبرداد و گفت: فراخوان  کمیته علمی و پژوهشی برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی در حوزه ایثار اجتماعی ارائه شده است.

 معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان  افزود: طی فراخوان کمیته آفرینش‌های فرهنگی و هنری، آثاری در حوزه‌های داستان، فیلم، خاطره‌نگاری، پادکست و نیز آثار صوتی و تصویری جمع‌آوری شده است.

موسوی با بیان اینکه برای کنگره ۳ هزار و ۵۳۵ شهید استان زنجان، یک جلد وصیت‌نامه شهدای استان زنجان چاپ شده است، خاطرنشان کرد: یک جلد وصیت‌نامه شهدا از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به چاپ رسیده و یک هزار و ۴۰۰ وصیت‌نامه نیز به صورت کتاب منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها وصیت نامه شهدا شناسنامه سازمان ثبت احوال كشور زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وصیت نامه شهدا شناسنامه سازمان ثبت احوال كشور وصیت نامه شهدا شناسنامه سازمان ثبت احوال كشور زنجان استان زنجان شهید استان وصیت نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان خواست خدایی ظهر یکشنبه در نشست روابط عمومی‌های استان افزود: ستاد گرامی داشت کنگره ملی شهدای این استان نیازمند همکاری و پای کار بودن روابط عمومی‌ها در مستند سازی برنامه و ثبت در سامانه دولت است.

وی بیان داشت: برای برگزاری کنگره شهدا، در سامانه دولت پنج نهاد به ۳۰ اداره و سازمان در این مدت افزایش یافت.

خواست خدایی تصریح کرد: جلسات ستاد روابط عمومی‌ها در راستای کنگره ملی شهدا به شکل ماهانه برگزار می‌شود.

وی افزود: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان اولویت اصلی برنامه‌های کنگره ملی شهدا است.

کد خبر 6091262

دیگر خبرها

  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت