Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@13:41:05 GMT

در انتظار یک تمدیدی و جذب دو بازیکن توسط پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۹۹۳۲

در انتظار یک تمدیدی و جذب دو بازیکن توسط پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس امروز نیز روند نقل و انتقالاتی خود را با تمدید قرارداد با یک بازیکن و جذب احتمالی دو بازیکن دنبال خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس نقل و انتقالات تابستانی خود برای تقویت تیم در فصل بیست و یکم را با تمدید قرارداد وحید امیری و مهدی شیری و در ادامه جذب علیرضا ابراهیمی و رضا دهقانی دنبال کرده است و این در حالیست که آنها شهریار مغانلو، محمدحسین کنعانی زادگان و احمد نوراللهی را از دست داده‌اند تا اوضاع چندان برای آنها مثبت پیش نرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اکنون گفته می‌شود این باشگاه امروز نیز برنامه نقل و انتقالاتی خود را دنبال خواهد کرد و در این رابطه با یک بازیکن تمدیدی و دو بازیکن مدنظر به دنبال توافق خواهند بود.

 

عالیشاه سومین تمدیدی پرسپولیس
بعد از وحید امیری و مهدی شیری اکنون امید عالیشاه سومین بازیکنی خواهد بود که وارد باشگاه پرسپولیس خواهد شد تا قرارداد خود را در توافق با مدیران این تیم تمدید کند. کاپیتان دوم پرسپولیس و باسابقه‌ترین بازیکن کنونی این باشگاه که در فصل گذشته در روند گلسازی خوبی قرار داشت، در نهایت یکی از بازیکنانی بود که یحیی به تمدید قراردادش رای داد و او اکنون بعد از پایان تعطیلات و بازگشت به تهران راهی باشگاه خواهد شد و بعید به نظر می‌رسد مانعی برای تمدید قراردادش وجود داشته باشد و باید او را سومین بازیکن تمدیدی این تیم دانست.

 

 

آبشک امروز قرارداد می‌بندد؟
هافبک دفاعی باتجربه فصل گذشته فولاد خوزستان یکی از سورپرایزهای پرسپولیس برای مذاکره در روز گذشته بود که البته با هجمه زیادی نیز مواجه شد. آبشک روز گذشته علیرغم مذاکره با این باشگاه قراردادش را به امضا نرساند و آن را به دلیل ایام شهادت دانست و به امروز موکول کرد. در این رابطه اما شایعات زیادی طی ساعات اخیر شکل گرفته و گفته می‌شود احتمالا پیشنهاد سپاهان برای جذب این بازیکن و هجمه شکل گرفته او را برای عقد قرارداد با سرخ‌ها مردد کند و انتقال او را به جمع پرسپولیسی‌ها منتفی کند. اما باید تا ساعت 18 امروز منتظر ماند و دید آیا آبشک با سرخ‌ها امضا می‌کند یا راهی باشگاه دیگری خواهد شد.

 

آخرین ساعات ضرب الاجل به نعمتی
باشگاه پرسپولیس با توجه به زمان اندکی که بابت نقل و انتقالات پیش روی خود می‌بیند (شکایت کالدرون که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس را با محرومیت تهدید می‌کند) به مدافع پدیده مشهد ضرب الاجل داده بود تا امروز فرصت دریافت رضایتنامه و مذاکره را خواهد داشت. رایزنی علی نعمتی با پدیده مشهد ادامه دارد و در صورتی که این بازیکن امروز موفق به دریافت رضایتنامه شود، قراردادش با پرسپولیس به امضا خواهد رسید و درغیر اینصورت باید منتظر تصمیم دیگری از سوی باشگاه پرسپولیس و مذاکره با دیگر گزینه آنها بود.

 

 

اسدی بالاخره پاسخ مثبت می‌دهد؟
رضا اسدی یکی دیگر از اهداف نقل و انتقالاتی پرسپولیس است که گفته می‌شود شب گذشته به ایران بازگشته و شرایط مذاکره مستقیم بین طرفین شکل گرفته است. بعد از اینکه یحیی گل محمدی در تمرین روز گذشته وعده یک انتقال از سوی پرسپولیسی‌ها را داد، همه نگاه‌ها به سمت رضا اسدی رفت و حتی گفته می‌شود سرمربی سرخ‌ها خودش مستقیما روند این مذاکره را دنبال کرده است تا به نتیجه برساند. اسدی برای دو پست مدافع میانی و هافبک دفاعی برای پرسپولیس مدنظر قرار گرفته و کلید نقل و انتقالاتی این تیم محسوب می‌شود تا خلا بزرگی که در این دو پست با جدایی نوراللهی و کنعانی زادگان شکل گرفته را پوشش دهد. باید دید طبق اخبار این بازیکن نیز امشب پرسپولیسی خواهد شد یا مذاکرات همچنان ادامه‌دار خواهد بود.

 

سجاد شهباززاده؛ همچنان دور از مذاکره

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر علیرغم دریافت پیشنهاد پرسپولیس هنوز پاسخی به آن نداده است. شهباززاده در گفتگویی که با ورزش سه نیز داشت به این موضوع تاکید داشت که هنوز صحبتی درباره رقم قرارداد و مسائل دیگر صورت نگرفته و این مساله شایعه است. با این حال او طی روزهای آتی تصمیم نهایی خود را در این خصوص خواهد گرفت و باید دید تا آن زمان یحیی گل محمدی همچنان به جذب مهاجم نیاز خواهد داشت تا برنامه دیگری را برای فصل جدید دنبال خواهد کرد.

نقل و انتقالات 1400 پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات 1400 پرسپولیس تهران باشگاه پرسپولیس نقل و انتقالاتی نقل و انتقالات تمدید قرارداد گفته می شود خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۹۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان این موضوع که تیمش در دیدار با پرسپولیس وقت تلف کرده است، واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، رامین رضاییان، بازیکن سپاهان پس از تساوی بدون گل تیم‌های سپاهان و پرسپولیس، اظهار کرد: من در زندگی یاد گرفتم شرافتمندانه زندگی کنم. اینکه بخشی از استادیوم از من دلخور بود، باید بدانند که همه آنها همیشه در قلب من هستند و من خاطرات زیادی با آنها دارم و همیشه احترامشان برای من واجب است.

او افزود: آنها را به خاطر تعصبشان نسبت به تیمشان درک می‌کنم. آنها آنقدر تیم‌شان را دوست دارند و عاشقانه آن را دنبال می‌کنند که شاید توقع دیگری از رامین رضاییان داشتند. به هر حال همه آنها برای من قابل احترام هستند و هرچه به من بگویند باز هم آنها را دوست دارم و در قلبم هستند.

رضاییان خاطرنشان کرد: بازی قشنگی بود و من با جان و دل برای سپاهان بازی کردم.

وی در واکنش به این سوال که انتظار بازی بهتری از دو تیم سپاهان و پرسپولیس می‌رفت، گفت: فوتبال است. بازی بدی نبود و بازی قشنگی بود.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در واکنش به این سوال که آیا بازیکنان سپاهان وقت تلف کردند؟ خاطرنشان کرد: من مخالف این داستان هستم و چنین اتفاقی رقم نخورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • واکنش بازیکن پرسپولیس به حرف‌های زشت لیدر سپاهان؛ مردک بی‌غیرت! + عکس
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم