Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@13:45:05 GMT

بازیکن لیگ برتری در خانه‌اش دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۰۰۹۰

بازیکن لیگ برتری در خانه‌اش دستگیر شد

طرفداری نوشت: با گذشت دو روز از انتشار خبر بازداشت یکی از چهره‌های جنجالی لیگ برتر به دلیل شرب خمر و رانندگی در حال مستی، حالا خبر دستگیری یک بازیکن لیگ برتری تیم تازه سقوط کرده به لیگ آزادگان به دلیل شرب خمر و البته شکایت همسایه‌ها به خاطر برگزاری مهمانی در روز‌های عزاداری به گوش می‌رسد.

گفته می‌شود این بازیکن که تیمش در پایان لیگ برتر بیستم به دسته پایین‌تر سقوط کرد، همزمان با روز‌های عزاداری در خانه‌اش اقدام به برگزاری یک مهمانی می‌کند و به دلیل سر و صدای زیاد، همسایه‌ها ابتدا به او تذکر می‌دهند و بعد از اینکه به تذکر همسایه‌ها توجهی نمی‌کند، آن‌ها مأموران را در جریان می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران با ورود به خانه این فوتبالیست، متوجه می‌شوند او مشروبات الکلی مصرف کرده و این فوتبالیست و مهمانانش که ۵ نفر بودند را به منکرات منتقل می‌کنند. یکی از کسانی که در این میهمانی حضور داشته، بازیکن فوتبال است که گویا او هم همراه صاحبخانه فعلاً در بازداشت به سر می‌برد.

البته قرار بود جلسه رسیدگی به تخلف این فوتبالیست و مهمانانش که به جرم شرب خمر و برگزاری مهمانی همزمان با روز‌های عزاداری با شکایت همسایه‌ها بازداشت شدند، امروز برگزار شود. گفته می‌شود این فوتبالیست طی روز‌های گذشته در بازداشت موقت بوده و حالا منتظر صدور حکم قاضی دادگاه است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شرب خمر بازیکن فوتبال همسایه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی

نخستین مرحله اردوی تمرینی تیم ملی فوتبال ۷ نفره کشورمان در حالی از فردا در تهران آغاز می‌شود که مهدی شکوهی و مهدی جمالی در گروه نخست دعوت شدگان، مورد ارزیابی کادرفنی تیم ملی قرار می‌گیرند.

مجتبی حسینی و حامد بابائیان در قالب گروه دوم در این اردو حضور دارند و سجاد نوری خواه هم در گروه سوم خود را به مربیان تیم‌ملی معرفی می‌کند.

این مرحله از اردوی تیم‌ملی فوتبال تا ۲۴ اردیبهشت ادامه خواهد داشت و ملی پوشان خود را برای مسابقات جهانی ۲۰۲۴ آماده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و آتش زد / «صدایی از من می‌خواست از مادرم انتقام بگیرم»
  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و در خانه آتش زد
  • پسر جوان مادرش را در خانه آتش زد
  • بیمار روانی مادرش را در خانه آتش زد
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی 
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!