Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و اجتماعی شهر تهران در صحن امروز شورا گزارشی از عملکرد این معاونت به شورای ششمی‌ها ارائه داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا جوادی یگانه معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران در صحن امروز شورای شهر در قالب ارائه گزارش به شورای ششمی‌ها، اظهار داشت: شهرداری تهران ۳۴۳ سرای محله و ۱۹۰ سالن اجتماعات و آمفی‌تئاتر دارد و ۲۰ مددسرا، ۲ سامان‌سرا و ۱۰ مجمتع بهاران نیز در پایتخت دایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۵۶ مجموعه آبی و ۱۶۳ مجموعه غیرآبی، زیرمجموعه سازمان ورزش است.

وی ادامه داد: اقدامات رویکردی ما در شهرداری بر مبنای عدالت توزیعی، التیام‌بخشی، مشارکت اجتماعی و نشاط اجتماعی بوده است که برگزاری نوروزگاه، شادستان، کنسرت آنلاین و مسابقات نقاشی شهری که من دوست دارم، همچنین کوچه‌های دوستی از جمله این موارد است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران ادامه داد: در جهت مقابله با کرونا، ۶ بوستان فرامنطقه‌ای به عنوان مرکز واکسیناسیون خودرویی راه‌اندازی شده و ۲۲ سوله بحران و مجموعه ورزشی در این زمینه فعال است.

جوادی یگانه گفت: برای محرم نیز علاوه بر کمک به ۱۴۰۰ مسجد تهران برای سیاهپوشی، حمایت از خانه مداحان نیز انجام گرفت و نمایشگاه عطر سیب نیز برگزار شد. همچنین اجرای ۲۸۰ برنامه کوچه‌های حسینی نیز داشتیم و از ۲۰۰ پیرغلام و خادم حسینی نیز تقدیر شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران به احداث دو گرمخانه ویژه مردان و زنان در مناطق ۵ و ۱۲ در سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: باشگاه داوطلبان اجتماعی شهر تهران و مجمع خیرین مناطق بیست و دوگانه نیز راه‌اندازی شده است و پویش چهارراه کودک را داشته‌ایم. همچنین خدمات در گرمخانه‌ها شبانه‌روزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد اجتماعی و فرهنگی به همه مسائل مدیریت شهری و وجود برنامه‌های شفاف و انگیزشی برای آحاد مردم از رویکرد‌های تهران ۱۴۰۰ بوده و افزایش زیست‌پذیری شهری، همچنین نگاه به سیر تاریخی یکصدساله شهر و تحقق عدالت اجتماعی در خدمات‌دهی از اهداف کلی رویکرد تهران ۱۴۰۰ است. برهمین مبنا، دو پویش اصلی جان تو جان شهر و پویش نور، شهر و امید ویژه اعیاد مذهبی برگزار شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهرداری شورا پایتخت ایران معاون فرهنگی و اجتماعی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران گفت: امروزه به لحاظ پیچیدگی روابط اجتماعی و وجود رابطه اجتناب‌ناپذیر در زندگی شهروندان، سرقت نه تنها شخص مال‌باخته، بلکه به‌موازات آن امنیت جامعه را نیز متزلزل می‌کند و انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل نیکوکار، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران گفت: امروزه به لحاظ پیچیدگی روابط اجتماعی و وجود رابطه اجتناب‌ناپذیر در زندگی شهروندان، سرقت نه تنها شخص مال‌باخته، بلکه به‌موازات آن امنیت جامعه را نیز متزلزل می‌کند و انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد.

وی افزود: سرقت موجب افزایش هزینه‌های تولید می‌شود و بخش‌های زیادی از بیت‌المال و سایر امکانات کشور باید صرف پیشگیری از سرقت و مبارزه با تبهکاران و سارقان، اداره زندان‌ها، تأمین زندگی خانواده‌های زندانیان و غیر آن شود، که آثار زیان‌بار آن بر مصرف‌کننده‌ها و شهروندان تحمیل و اضطراب و نگرانی دامن‌گیر خانواده‌ها می‌شود و از لحاظ سیاسی، امنیت داخلی مخدوش شده و موجبات نارضایتی و اعتراض مردم را فراهم می‌کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران تصریح کرد: در راستای ارتقاء هماهنگی بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در پیشگیری از جرم، به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران در پیگیری مصوبات، جلساتی برگزار شده است که اقدامات صورت گرفته منجر به کاهش ۶/۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر در شهر تهران شده است.

دیگر خبرها

  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • «پای تختی هستیم»
  • اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟