Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@06:29:08 GMT

بیت کوین جایگزین طلا و مسکن در ایران می شود؟

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۰۲۴۷

بیت کوین جایگزین طلا و مسکن در ایران می شود؟

از فروردین ۱۳۹۱ تا تیرماه ۱۴۰۰ بیشترین میزان افزایش قیمت را بازار رمزارزها به خود اختصاص داده که در این بازار، قیمت بیت‌کوین در پایان تیرماه ۱۴۰۰ با عدد ۳۲۳۰۰ دلار معادل حدوداً ۸۰۰ میلیون تومان رشد ۶۳۳ هزار درصدی را نسبت به فروردین ۱۳۹۱ تجربه کرده است. پس از آن می‌توان به ترتیب به بازارهای بورس، طلا، مسکن و دلار اشاره کرد که در این بازه حدوداً ۱۰ ساله رشدی به ترتیب ۴۷۰۰، ۱۴۰۰، ۱۳۰۰ و ۱۲۵۰ درصدی را تجربه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آمارهایی که آنچه بر بازارهای املاک، ارزها، طلا، بورس و رمزارزها در سال‌های گذشته (فروردین ۱۳۹۱ تا کنون) گذشته است را بررسی کرده و توسط سامانه کیلید تهیه شده است، برای این منظور از شاخص قیمتی مسکن شهر تهران به عنوان شاخص کلیدی بازار املاک، قیمت دلار به عنوان شاخص بازار ارزها، قیمت سکه امامی به عنوان شاخص بازار طلا، شاخص کل بورس تهران به عنوان شاخص بورس، و قیمت بیت‌کوین به عنوان شاخص بازار رمزارزها استفاده شده است.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: مسکن طلا بیت کوین ارز دیجیتال عنوان شاخص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟

به گزارش خبرنگار مهر ارزهای دیجیتال پیشرو جهان نزول کردند و اتریوم بیش از سه درصد از دست داد. این حرکت یک روز قبل از برنامه‌ریزی هنگ‌کنگ برای راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس لحظه‌ای روی بیت‌کوین و اتریوم اتفاق افتاد.

بیت‌کوین در ساعت سه و یک دقیقه بعد از ظهر به وقت شرقی ۰.۵۵ درصد سقوط کرد و به قیمت ۶۲ هزار و ۷۶۲ دلار فروخته شد، در حالی که اتریوم با افت ۲.۹۲ درصدی به قیمت ۳۱۶۹ دلار در همان زمان رسید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۴۷ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۳۱ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

کد خبر 6092997 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • عبور از دژاووی بورسی
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • نقش انتخابات آینده آمریکا بر قیمت مسکن چیست؟
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید