Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام‌ جم آنلاین، اواخر هفته گذشته و همزمان با اجرای طرح ممنوعیت تردد، كلیپی از دكتر لیلا امیری در فضای مجازی منتشر شد كه این دكتر در آن مدعی می‌شد پلیس اجازه رفتن او به قزوین برای معالجه بیمارانش را نمی‌دهد و یك بیمار كرونایی هم به همین دلیل فوت كرده است.

پس از انتشار این كلیپ و واكنش‌ها به آن، سرهنگ جهانی، معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا اعلام كرد: «بررسی اولیه از مستندات دوربین البسه مامور پلیس راهور نشان می‌دهد كه فردی كه خود را مدیر بیمارستان آبیك معرفی می‌كند، با اهانت به مامور در حال انجام وظیفه و با لحن توهین‌آمیز پرخاشگری می‌كند كه مامور با سعه صدر تاكید بر اجرای ابلاغیه ستاد ملی مقابله با كرونا، منع تردد بدون استثنا و لغو مجوز تردد در كلیه محور‌ها را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

سرهنگ یدا... رنجبرپور، معاون اجتماعی پلیس استان البرز هم در تشریح ماجرا گفت: «صبح روز ۲۷ مرداد یك نفر كه خود را پزشك بیمارستان یكی از شهرستان‌های مجاور استان البرز معرفی می‌كرد، به ایست و بازرسی اتوبان كرج - قزوین مراجعه و با ارائه برگه مجوز بدون اعتبار، درخواست عبور از گیت را كرد كه ماموران باسعه صدر نامبرده را به حاشیه اتوبان هدایت كردند تا موضوع مورد بررسی دقیق‌تر قرار گیرد.»

وی افزود: «پس از مدتی فردی كه خود را مدیر بیمارستان محل كار این پزشك معرفی می‌كرد، به ماموران مراجعه و با لحنی توهین‌آمیز و پرخاشگرانه، با آنها شروع به مشاجره لفظی كرد. پس ازگذشت حدودا ۳۵ دقیقه جانشین پلیس راهور ناجا، سردار حسینی كه درحال بازدید از محورهای مواصلاتی استان بوده، در محل ایست بازرسی حاضر می‌شود. در این هنگام مدیر بیمارستان با مراجعه به سردار، دوباره پرخاشگری می‌كند كه سردار حسینی، او را به آرامش دعوت كرده، سپس علی‌رغم پرخاشگری‌های صورت گرفته و برخلاف شیوه‌نامه‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با كرونا، به خانم پزشك كه در ورودی گیت حضور داشتند اجازه تردد می‌دهند. همچنین بررسی‌ها حاكی است كه هیچ‌گونه اهانتی به كادر درمان از سوی هیچ‌یك از ماموران صورت نگرفته است.»

گروه حوادث روزنامه جام جم

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پزشک ممنوعیت تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۰۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در جلسه شورای معاونین با بیان روایتی از امام صادق (ع) گفت: ایشان فرمودند، ثلاث من علامات المؤمن: "علمه بالله و من یحب و من یبغض"؛ سه چیز از علامات مؤمن بوده که شامل شناختن خدا و شناختن دوستان و دشمنان خدا است.

رئیس دیوان عالی کشور در تشریح این مطلب ادامه داد: نیاز امروز جامعه ما معنویت است، معنویتی که در پرتو قرآن و عترت ظهور می‌کند و در خداشناسی و اعتقاد به انبیا و اولیا و عمل به واجبات و ترک محرمات یافت می‌شود، دشمن شناسی، زمان شناسی، اطاعت از، ولی امر و بصیرت چراغ عبور از فتنه‌های زمانه است.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری افزود: مردم مؤمن و متعهد ما همانگونه که در ۴۵ سال گذشته نشان داده‌اند، با حضور آگاهانه خود در صحنه‌های مختلف، نقشه‌های دشمنان زبون و استکبار جهانی را نقش بر آب ساخته و خواهند ساخت. ان‌شاءالله.

وی در ادامه با اشاره به سفر اخیر خود به استان سیستان و بلوچستان و حضور در مراسم معارفه رئیس کل دادگستری این استان تصریح کرد: مردم نجیب و انقلابی سیستان و بلوچستان شایسته بهترین‌ها هستند، هر چند مسئولین امر تمام تلاش خود را در جهت خدمت به مردم این استان به کار گرفته‌اند، اما مشکلات فراوان است و به فضل خداوند متعال شاهد شکوفایی اقتصادی در این استان پهناور خواهیم بود.

عضو شورای عالی قضائی با تبریک به حجت الاسلام والمسلمین خلیلی به عنوان معاون اول قوه قضائیه برای وی آرزوی توفیق کرد و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین دکتر مصدق تقدیر و تشکر کرد و گفت: خدمت به مردم در دستگاه عدلیه توفیق بزرگی است که باید قدردان آن باشیم و شکر نعمت آن را با کار و تلاش جهادی در جهت اجرای هر چه بیشتر عدالت به جای آوریم.

وی با اشاره به برنامه‌های دیوان عالی کشور در سال جدید تصریح کرد: دیوان عالی کشور در سال جدید بر اساس سند تحول و تعالی قضائی و برنامه‌های ابلاغی سال ۱۴۰۳ پیش خواهد رفت و در این راستا تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری مستمر برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت قرار دارد.

رئیس دیوان عالی کشور بر تعامل و ارتباط هر چه بیشتر قضات دیوان عالی کشور با رؤسای کل دادگستری استان‌ها در جهت تسریع رسیدگی، جلوگیری از اطاله دادرسی و اتقان آرا تاکید کرد.

وی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی در جهت تحقق شعار سال افزود: معاونت نظارت دیوان عالی کشور برنامه‌ریزی لازم را برای نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی با همکاری با رؤسای دادگستری استان‌ها و شعب ویژه محاکم در اولویت کاری خود قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری تأخیر در رسیدگی‌ها و تجدید اوقات در سامانه‌های قضائی را یکی از مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: اجتناب از صرف زمان زیاد و جلوگیری از اطاله در امر کارشناسی و تاکید بر دقّت و تمرکز و نیز اتخاذ تدابیری جهت پیشگیری حداکثری از ازدیاد درخواست‌های اعاده دادرسی از احکام، مورد توجه و اهتمام جدی رؤسای کل دادگستری قرار گیرد.

کد خبر 6090141

دیگر خبرها

  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • فوت یک پزشک بر اثر مصرف مشروبات الکلی!
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • جزئیات خودکشی یک فوق‌تخصص روماتولوژی | سمیرا آل‌سعیدی که بود و چرا دست به خودکشی زد؟