Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز پیکر آیت‌الله سیدکمال فقیه ایمانی، عالم مجاهد و فقیه اصفهانی از میدان امام خمینی(ره) به سمت چهار راه شکرشکن با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی تشییع و بنا به وصیت ایشان در حیاط کتابخانه امیرالمومنین(ع) اصفهان به آغوش خاک سپرده شد.

آیت‌الله سیدکمال فقیه ایمانی از علمای مجاهد و خیّر اصفهان و از شاگردان امام خمینی(ره) بود که هفته گذشته به دلیل بیماری در بیمارستان عسگریه اصفهان بستری شد و درنهایت عصر جمعه بر اثر بیماری به ملکوت اعلا پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روحانی مبارز منشاء خدمات و آثار بزرگ عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و درمانی زیادی در اصفهان بوده است که از مهمترین اقدامات وی می‌توان به ایجاد کتابخانه بزرگ به نام کتابخانه امیرالمومنین(ع) و مرکز تحقیقات و پژوهش‌های علمی، ایجاد و تاسیسن حوزه علمیه اصفهان به نام دارالحکمه باقر العلوم(ع)، تاسیس بیمارستان امام حسین(ع) و مرکز تخصصی بیماری‌های عفونی، بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم(ع)، بیمارستان زنان و زایمان حضرت زهرا(س)، درمانگاه شهدا، مدرسه حجتیه مشهد و تاسیس صندوق جهیزیه اشاره کرد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ق۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان امام خمینی بیمارستان امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید معلم «حجت الله یوسفیه» صبح امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش مشرق، معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» از ورامین با عضویت بسیجی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و سال ۱۳۶۴ در عملیات «والفجر ۹»، در منطقه «چوارته» به شهادت رسید.

عکس/ مراسم تشییع پیکر معلم

دیگر خبرها

  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • تشییع پیکر شهید گمنام در شهر نرجه
  • عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم
  • تشییع پیکر مطهر یک معلم شهید پس از ۳۹ سال
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • پیکر شهید غلامعلی عشیری در دزفول تشییع و به خاک سپرده شد
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشیع شدند
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون در مشهدالرضا
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم