Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان گفت: همزمان با هفته دولت 18 پروژه‌ شرکت برق منطقه‌ای سمنان با اعتباری بیش از 2057 میلیارد ریال در استان سمنان افتتاح یا عملیات اجرایی آن، آغاز خواهد شد.

به‌ گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، سیدعلی اکبر صباغ با اعلام این خبر گفت: در بزرگداشت هفته دولت، پروژه توسعه‌ای احداث خط 63 کیلوولت شهرک صنعتی ایوانکی، هفت پروژه بهینه سازی شامل احداث دیوار محافظ پیرامون 16 دستگاه دکل در خط 230 آهوان-دامغان، تجهیزات حفاظت فیدر خازن در پست‌های 63 کیلوولت بسطام – شاهرود و دامغان، خرید فیبرنوری OPGW و فیبرنوری کانالی – اجرای فیبرنوری خطوط فوق توزیع – اجرای فیبرنوری داخل پست‌های انتقال و فوق توزیع، دیوارکشی، خرید و نصب سیم خاردار در پست 63 جنت آباد و خرید 2 دستگاه TPS برای توسعه حفاظت خطوط انتقال استان به همراه کارت یدکی با حضور مسئولان استانی به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پروژه احداث خط 63 کیلوولت شهرک صنعتی ایوانکی را به‌عنوان فاز اول پروژه تامین برق شهرک صنعتی ایوانکی دانست و اظهار امیدواری کرد: با استقرار پست سیار در فاز دوم که مقدمات آن درحال فراهم شدن است، ایجاد ظرفیت جدید برق رسانی مطمئن به مشترکان صنعتی ایوانکی، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، بهبود پارامترهای کیفی برق و پروفیل ولتاژشبکه و افزایش قابلیت مانور فراهم شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان افزود: خط 63 کیلوولت شهرک صنعتی ایوانکی به طول 10 کیلومتر و به‌صورت دو مداره، با هزینه‌ای بالغ بر 129 هزار و 960 میلیون ریال به انجام رسیده است.

صباغ از آغاز عملیات اجرایی 10 پروژه که 4 پروژه آن توسعه‌ای و شامل احداث فیدرهای ورودی و DG در پست‌های 63 کیلوولت آرادان و شهید احمدی گرمسار، افزایش ظرفیت پست‌های 400 کیلوولت میامی و 63 کیلوولت جنت آباد، احداث خط 63 کیلوولت میامی-عباس آباد و 6 پروژه بهینه سازی شامل خرید تابلو RTU و خرید و نصب رله دیستانس، خرید و نصب 170 سل باتری، خرید و نصب دو دستگاه شارژر 110 ولت و دیوارکشی و نصب سیم خاردار که در شهرهای گرمسار، میامی، شاهرود، سمنان و سرخه در هفته دولت با اعتباری معادل 1875670 میلیون ریال خبر داد.

برچسب هاایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) شرکت برق منطقه ای سمنان وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو پاون شرکت برق منطقه ای سمنان وزارت نیرو آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو شرکت برق منطقه ای سمنان شهرک صنعتی ایوانکی خط 63 کیلوولت خرید و نصب هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۰۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید از فضای مشارکتی در سطح شهر استفاده بهینه‌ شود و رویکرد مشارکتی، هم‌افزایی و مردمی افزایش پیدا کند و برنامه‌های رویدادی با حضور و مشارکت مردم و مجموعه‌های فرهنگی مردمی مؤثرتر برگزار شود.

به‌گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در سومین جلسه از سلسله‌نشست‌های مدیران شهری با نخبگان فرهنگی، اجتماعی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان تحت عنوان «به احترام مردم اصفهان» اظهار کرد: در طرح چشمه‌های نورانی اگر مسجدی از طریق اداره فرهنگی اجتماعی منطقه ۱۲ اعلام شود و زمین آن به‌صورت وقفی توسط مردم باشد، شهرداری برای احداث مسجد در آن منطقه اقدام خواهد کرد.

وی افزود: از فضای مشارکتی در سطح شهر باید استفاده بهینه‌ای شود و رویکرد مشارکتی، هم‌افزایی و مردمی افزایش پیدا کند و برنامه‌های رویدادی با حضور و مشارکت مردم و مجموعه‌های فرهنگی مردمی مؤثرتر برگزار شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بودجه فرهنگی شهرداری نسبت به سال گذشته شش درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: در این راستا تلاش شد بودجه فرهنگی به دوهزار و صد میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

وی با تاکید بر توسعه زمین‌های روباز ورزشی و ارتقای مباحث عمرانی در منطقه ۱۲، توضیحاتی در خصوص مصوبات کمیسیون فرهنگی در رابطه با چشمه‌های نورانی ارائه کرد.

پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه احداث فرهنگ‌سرای مهدی‌آباد

علی‌اکبر رسالت، مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان نیز در این نشست اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی، مناسبتی و برنامه شهید کوچه ما روشنایی شهر است که برای تجلیل از خانواده شهدا در این منطقه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به احداث فرهنگ‌سرای مهدی آباد منطقه ۱۲ شهرداری گفت: احداث این فرهنگ‌سرا آغاز شده است و حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم تا پایان سال تکمیل شود.

وی با بیان اینکه احداث مسجد قدس در محله عاشق آباد آغاز شده است، در خصوص کمک‌های غیر نقدی و مناسبتی به کانون‌های فرهنگی نیز توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایمنا، در این جلسه فرماندهان حوزه مقاومت بسیج منطقه ۱۲، فرماندهان پایگاه‌های بسیج، مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منطقه ۱۲ و حجت‌الاسلام محمدی به عنوان نماینده دبیرخانه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور حضور داشتند که توضیحاتی در خصوص نحوه ثبت نام در سامانه بچه‌های مسجد، صدور مجوز کانون‌ها و مسائل مربوط با آن‌ها مطرح شد.

در حاشیه این مراسم نیز توسط فعالان فرهنگی منطقه ۱۲ از مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان به دلیل کمک به کانون‌های فرهنگی تجلیل به‌عمل آمد.

کد خبر 750189

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • پست برق ۱۳۲ ‌کیلوولت‌ شاهد بهبهان برق‌دار شد
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه