Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:07:32 GMT

تیم ملی فوتسال با ۲۰ بازیکن به بلاروس می‌رود

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۰۴۱۳

تیم ملی فوتسال با ۲۰ بازیکن به بلاروس می‌رود

تیم ملی فوتسال ایران روز ۵ شهریور برای برگزاری دو بازی دوستانه عازم بلاروس می شود.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران برای برگزاری دو بازی دوستانه با ۲۰ بازیکن به بلاروس می رود. ملی پوشان فوتسال ایران که در اولین بازی خود در جام جهانی فوتسال روز ۲۳ شهریور با صربستان روبرو می شوند آخرین بازی تدارکاتی خود پیش از این رقابت ها را مقابل بلاروس برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته شاگردان ناظم الشریعه روز ۵ شهریور عازم بلاروس شده و طی روزهای ۶ و ۸ شهریور دو بازی را مقابل تیم فوتسال این کشور برگزار می کنند. تیم ایران سپس ۹ شهریور به ایران بازی می گردد و پس از استراحتی کوتاه، آخرین اردوی تدارکاتی خود پیش از جام جهانی فوتسال را برگزار می کند.

با تصمیم ناظم الشریعه تیم ایران با این ۲۰ بازیکن به بلاروس می رود: علیرضا صمیمی، سالار آقاپور، فرهاد فخیم، حمید احمدی، حمزه کدخدایی، سپهرمحمدی، علی اصغر حسن زاده، محمد رضا سنگ سفیدی، سعیداحمد عباسی، فرهاد توکلی، مهدی جاوید، بهزاد عظیمی، علیرضا رفیعی پور، مسلم اولاد قباد، سینا پرکاس، محمد شجری، طاها نعمتیان، باقر محمدی،حسین طیبی، احمد اسماعیل پور.

مهدی کریمی، محمد حسین درخشانی و علی ابراهیمی سه بازیکنی بودند که از تیم ملی خط خورده بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتسال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد

یزد میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که مسئولان فدراسیون والیبال امروز به یزد سفر کردند تا از نزدیک امکانات این استان را برای میزبانی مشاهده و بررسی کنند.  

میلاد تقوی رئیس به همراه وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون همراه با امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد جلسه‌ای داشتند و در نهایت میزبانی این استان از جام باشگاه‌های آسیا در شهریور ماه قطعی شد.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.   

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا ۴ سال یک بار می‌شود؟
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!
  • احمدعباسی: نمی‌دانم پاداش‌مان چیست ولی قول آینده را دادند
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم