Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، «مهدی کریمی» با تاکید بر اینکه هم اینک ظرفیت ۲ بیمارستان تویسرکان تکمیل است، افزود: دلیل این امر بی توجهی به رعایت شیوه نامه های بهداشتی از قبیل نزدن ماسک، عدم رعایت فاصله اجتماعی و برگزاری حضور در مجالس عروسی و عروسی و دورهمی های خانوادگی است.

وی اظهار داشت: میزان رعایت برخی از شیوه نامه های بهداشتی که توسط ستاد ملی کرونا اعلام و تاکید شده، در این شهرستان کاهش چشمگیری یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز بهداشت تویسرکان، از فعالیت ۲ مرکز تجمیعی واکسیناسیون علیه کرونا در پایگاه امیدفر و دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و افزود: بر اساس قانون روستاییان برای انجام فرآیند واکسیناسیون باید به مراکز تجمیعی در شهر تویسرکان مراجعه می کردند که با راه اندازی و ایجاد تیم های سیار،  فرآیند واکسیناسیون را در بخش قابل توجهی از مناطق روستایی شهرستان انجام داده ایم.

به گفته کریمی، در روزهای اخیر شاهد مرگ روزانه ۲ تا پنج بیمار کرونایی در شهرستان تویسرکان هستیم و این به دلیل جهش یافتگی ویروس دلتا نسبت به انواع قبلی ویروس کرونا است چراکه قدرت سرایت پذیری نوع دلتا بسیار بالاست.

تاکنون حدود ۴۸۰ هزار دوز واکسن کرونا در استان همدان تزریق شده است.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۰۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مهرداد آهکی گفت: از اواسط اسفند سال ۱۴۰۲ عملیات بازگشایی محور گنجنامه-تویسرکان با فعالیت ۱۰ نفر نیروی راهدار،۱ دستگاه برف خور،۱ دستگاه گریدر،۲ دستگاه لودر،۳ دستگاه کامیون برفروبی آغاز شده بود و تاکنون ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه داشته است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان افزود: در این مسیر کوهستانی، ۱۴ کیلومتر آن بسیار کولاک گیر بوده و در برخی از نقاط ارتفاع کولاک برف به ۶ متر نیز می رسد که با فعالیت جهادی عوامل راهداری عملیات برفروبی و بازگشایی این مسیر به پایان رسیده است.

وی بیان کرد: بیش از ۲ هزار متر مربع در محور گنجنامه-تویسرکان با استفاده از آسفالت گرم چاله گیری و لکه گیری انجام شده است و عملیات لق گیری سنگ ها، تعمیر و نصب گادرریل و نصب نیوجرسی نیز در حال انجام است.

آهکی در پایان گفت: محور گنجنامهتویسرکان از امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه با هماهنگی کمیسیون ایمنی راهها،مدیریت بحران استانداری و پلیس راه استان بطور کامل بازگشایی می شود.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ۲۰ درصد جمعیت لرستان ‌مسکن ندارند
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد