Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی عامل کارگردان نمایش «خانواده آقای هاشمی» نوشته علی عامل هاشمی پیش از شروع موج پنجم شیوع ویروس کرونا در تماشاخانه سنگلج به صحنه رفته بود، درباره اینکه آیا قصد ادامه اجرای عمومی این اثر وجود دارد یا نه، به خبرنگار مهر گفت: ما قبل از نوروز ۱۴۰۰ درگیر تولید و تمرین نمایش «خانواده آقای هاشمی» بودیم زیرا قرار بود اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ این نمایش را روی صحنه ببرم که به دلیل شرایط کرونایی زمان آغاز اجرای عمومی اثر به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آغاز اجرای عمومی «خانواده آقای هاشمی» از اواخر خرداد ۱۴۰۰، یادآور شد: ما حدود ۲۰ شب اجرا داشتیم که با استقبال خوب مخاطبان همراه بود ولی با تعطیلی‌های موج پنجم شیوع ویروس کرونا مواجه شدیم و اجرا متوقف شد.

عامل با بیان اینکه قرار بود نمایش «خانواده آقای هاشمی» ۶۰ اجرا داشته باشد، اظهار کرد: ما چندی پیش دکور نمایش را که دکوری حجیم و پر هزینه بود جمع کردیم زیرا با این شرایط کرونایی وضعیت ادامه اجراهای عمومی نمایش مشخص نبود.

کارگردان نمایش «خانواده آقای هاشمی» تأکید کرد: وضعیت تعطیلی‌های کرونایی و شرایط موجود اجازه برنامه‌ریزی برای ادامه اجرا را نمی‌داد ضمن اینکه در ماه‌های محرم و صفر هم امکان اجرای این نمایش وجود نداشت. همچنین بازیگران نمایش تعهدات دیگری نیز برای حضور در پروژه‌های تصویری داشتند.

وی در پایان سخنان خود درباره برنامه‌ریزی خود برای اجرای اثری در نیمه دوم سال ۱۴۰۰، توضیح داد: در ۶ ماهه دوم سال نوبت اجرا در مجموعه تئاتر شهر را دارم و اگر شرایط کرونایی اجازه دهد قصد دارم نمایش «عجب گرفتاری شدیم» را که توسط هومن حسین زاده ترجمه شده و اثری کمدی است، روی صحنه ببرم.

نمایش کمدی «خانواده آقای هاشمی» با بازی مسعود حجازی مهر، هادی عامل، فهیمه باروتچی، علی عامل هاشمی، بهادر اورعی، سینا رازقی، سالار دریاموج، فرشته قاسم‌پور و یاسمن رضازاده به صحنه رفت.

کد خبر 5286460 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی عامل کارگردان تئاتر بازیگر تئاتر تئاتر ایران تماشاخانه سنگلج ویروس کرونا محرم 1400 حسینیه مهر فرشته طائرپور هرمز فرهت موسیقی آئینی ویروس کرونا بازیگر سینما فیلم سینمایی رادیو ایران تعزیه درگذشت چهره ها تئاتر ایران پیام تسلیت موسیقی نواحی خانواده آقای هاشمی ادامه اجرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ

رومینا مهدوی کارگردان این نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: در این وضعیت که دل نگرانی‌های زیادی برای جنگ وجود دارد، خواستم با اجرا خوانی این نمایشنامه از همه جوانب تاثیرات جنگ در زندگی مردم آگاه باشیم.

وی با ابراز امیدواری ازاینکه صلح در جهان برقرار شود، گفت: این اجرا به صورت محدود و در روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت خواهد بود.

مهدوی اظهار داشت: تارا قبادی، پویا رجبی، حسین ملکی، سروشا فاضلی، غزل کوچک‌بیگ و مهیار کشاورز نقش‌خوانی می‌کنند.

عوامل این نمایش عبارت‌اند از: دستیار کارگردان: مهسا کرم وندی، روابط‌عمومی: هما اعرابی، آهنگساز: ارشیا مستوفی،‌ پوستر و تبلیغات: سهیل فلاح و عکاس: پرنیا خوشرو.

این نمایش در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲