Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@19:34:46 GMT

تور دوچرخه‌سواری ۲۰۲۱ ایران - آذربایجان لغو شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۰۵۱۶

تور دوچرخه‌سواری ۲۰۲۱ ایران - آذربایجان لغو شد

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس هیات دوچرخه‌سواری آذربایجان‌شرقی و مدیر فنی تور ایرانآذربایجان گفت: تور دوچرخه سواری بین‌المللی ۲۰۲۱ ایران - آذربایجان به عنوان پر سابقه‌ترین تور ایران، برای دومین سال متوالی لغو شد.

رسول هاشم کندی روز یکشنبه، 31 مردادماه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا، امکان برگزاری این تور وجود ندارد؛ البته مشکلی برای درجه تور پیش نمی‌آید، چون کرونا یک مساله جهانی است و خیلی از رویدادهای بزرگ و تورهای دیگر در سراسر جهان هم به علت کرونا لغو شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره بدهی این هیات به اتحادیه جهانی گفت: مبلغ ۹ هزار یورو بابت بدهی چند ساله تست‌های دوپینگی به اتحادیه جهانی دوچرخه سواری بدهکاریم.

هاشم کندی با بیان اینکه کمیته برگزاری تور در مورد تسویه این بدهی نامه ای ارسال کرده و بابت ثبت نام تور برای سال آینده باید این بدهی را تسویه کنیم، افزود: ما به ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) نامه ارسال کرده‌ایم، اما هنوز جوابی نگرفته‌ایم و از طرفی فرصت زیادی برای ثبت نام باقی نمانده است و باید این بدهی تعیین تکلیف شود سپس ثبت نام تور را برای سال آینده انجام دهیم.

تور دوچرخه سواری بین المللی ایران - آذربایجان در سال ۱۳۶۵ با عنوان دوچرخه‌سواری دور دریاچه ارومیه با شرکت تیم‌های ایرانی آغاز به کار کرد و سپس در سال‌های بعد به تور دوچرخه‌سواری آذربایجان تغییر نام یافت.

دور سی‌وسوم تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان در سال ۲۰۱۸ که در ابتدا بنا بر شایعاتی قرار بود به علت مشکلات ارزی و مشکلات در پرداخت جوایز ارزی به تیم‌های خارجی برقرار نشود، سر انجام با شرکت ۱۳ تیم از ایران و کشورهای دیگر برگزار شد.

این دور نیز مشابه سه دور اخیر رقابت‌های تور آذربایجان در ۶ مرحله برگزار شد که شرکت‌ کنندگان در جاده‌های استان‌های آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل رکاب زدند. در انتهای مرحله ششم رکابزن روسی، دیمیتری سوکولوف، توانست بهترین زمان مجموع مراحل را کسب کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تور دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد گفت: مشهد یکی از شهرهای پیشگام در حوزه حمل‌ونقل هوشمند است، از این رو ما نیازمند به‌روز رسانی و توسعه زیرساخت‌های این نوع از حمل‌ونقل در مشهد هستیم.

قاسم طاهری با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین روز از نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهر مشهد در حمل‌ونقل عمومی و در حوزه پارکینگ شهری و دوچرخه‌های اشتراکی هوشمند با چالش‌هایی روبه‌رو است.

وی افزود: در این رویداد نیازهای خود را به صنعتگران ارائه می‌دهیم تا برای برطرف کردن آن چاره‌اندیشی شود، برای مثال یکی از مسائل ما در حوزه پارکینگ شهری مسئله پلاک‌خوانی هوشمند خودروهای پارک شده در حواشی معابر است و

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد گفت: یکی دیگر از نیازهای ما در بخش دوچرخه‌های هوشمند اشتراکی بحث طراحی و ساخت قفل هوشمند است.

طاهری اضافه کرد: همچنین از صنعتگران و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی برای ساخت و طراحی سیستم سخت کار تعویض دنده و طراحی سیستم ترمز دوچرخه‌های هوشمند اشتراکی مستقر در مشهد مقدس استقبال خواهیم کرد.

کد خبر 749931

دیگر خبرها

  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • لاستیک نانویی بسیار سبک به بازار آمد
  • بدهی ۶۰ همتی به شرکت گاز مربوط به صنایع عمده کشور است، نه فقط پتروشیمی ها
  • صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • رقم باورنکردنی بدهی بابک زنجانی و معادل آن در ایران
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی‌ها بر دوش مردم است
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی ها بر دوش مردم عادی است
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست