Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بوریس بورمیستروف، صبح امروز در آئین افتتاحیه مسابقات ارتش‌های جهان به میزبانی اصفهان ضمن تبریک به شرکت‌کنندگان این مسابقات اظهار داشت: این بازی هفت سال پیش در روسیه شروع شد و شرکت‌کنندگان در این مسابقات تاکنون ایران، روسیه، ازبکستان، چین و ویتنام بوده‌اند.

سرکنسول فدراسیون روسیه در اصفهان، ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این مدت با حضور ۷۳۰ نفر در کشورهای مختلف شرکت می‌کنند، من مطمئن هستم شرکت‌کنندگان در این دوره توانایی بالا و مهارت بیشتری را نشان خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با آروزی پیروزی صلح و دوستی ابراز داشت: می‌خواهم به جمهوری اسلامی ایران به خاطر سازماندهی بهتر این بازی در شهر شاهین‌شهر تبریک بگویم، چند روز قبل در اینجا بودم و دیدم علیرغم محدودیت ویروس کرونا، تمام شرایط برای اجرای مناسب این بازی‌ها فراهم شده است.

بورمیستروف ابراز امیدواری کرد: امیدوارم تمام پروتکل‌های مرتبط با ویروس کرونا اجرا شود و برای شما سعادت، صلح و دوستی آرزومندم.

 اعتبار خدمت، ارتقای توان نظامی و بهبود سیستم آموزش و آمادگی واحدهای تعمیرات سلاح،  مهمترین اهداف این مسابقه رزمی است

سرهنگ فلادلف، نیز در این مراسم و در شروع مسابقات «اربابان سلاح» ضمن خیر مقدم به مهمانان و تبریک روز پرچم روسیه، اظهار داشت: می‌خواهم به مدیریت و مقامات وزارت دفاع ایران به دلیل سازماندهی و آمادگی بالای برای اجرای این مسابقه تبریک بگویم.

نماینده فدراسیون روسیه در مسابقات ارتش‌های جهان گفت: اعتبار خدمت، ارتقای توان نظامی و بهبود سیستم آموزش و آمادگی واحدهای تعمیرات سلاح  مهمترین اهداف این مسابقه رزمی است.

وی دامه داد: تیم نخست این مسابقات، عنوان بهترین تعمیر سلاح در سال ۲۰۲۱ را از آن خود می‌کند، من مطمئن هستم همه شرکت‌کنندگان نتایج خوبی خواهند داشت و  عزم و اراده و احترام را نشان خواهند داد.

فرصتی برای انتقال تجارب، تعاملات و ارتباطات بین کشورها 

همچنین سرهنگ عارف جان احمدف، نماینده تیم ازبکستان در این‌دوره از مسابقات، با تشکر از ایران بابت سازماندهی خوب این مسابقات بیان کرد: اجرای این بازی‌ها این فرصت را برای انتقال تجارب و تعاملات و ارتباطات بین کشورها فراهم خواهد کرد، جمهوری ازبکستان با شایستگی شرکت و تلاش خواهد کرد.

وی در پایان برای همه تیم‌های شرکت‌کننده در این‌دوره از مسابقات آرزوی موفقیت کرد.

نخستین حضور ویتنام در مسابقات ارتش‌های جهان

در این مراسم، سرهنگ جیانگ‌هو، نماینده جمهوری سوسیالیستی ویتنام نیز با بیان اینکه تیم ویتنام اولین بار است که در این مسابقات حضور دارد، اظهار کرد: این‌مسابقات راهی برای تقویت فنی سلاح‌ها در عرصه بین المللی است که توسط روسیه آغاز شده و محلی برای تمرین نظم کشورهای شرکت‌کننده است.

وی افزود: ویتنام از طریق این مسابقات موقعیتی پیدا کرده است تا تجربیات خود را تبادل کند، این محل موقعیتی فراهم کرده تا بتوانیم فرهنگ، تاریخ، هنر و ورزش خود را معرفی کنیم.

آشنایی با فرهنگ ایرانی در سفر دو هفته‌ای به اصفهان

هو در پایان گفت: در طول ۲ هفته که به اصفهان آمده‌ایم با فرهنگ ایران آشنا و با ایرانیان گفتگو و با نیروهای مسلح ایران‌همکاری داشتیم.

در ادامه این مراسم، سرهنگ محمد سیدی، ضمن معرفی خود بیان کرد: به کمک ۴۳ داور که در مدت یک ماه آموزش‌های لازم را دیده‌اند، قضاوت این دوره از مسابقات را به‌عهده دارم، در این دوره از مسابقات چهار تیم روسیه، ویتنام، ازبکستان و ایران شرکت دارند و ۴ داور انتخاب و ۱۲۰ ساعت آموزش لازم به آنها ارائه شد.

سرداور مسابقه اربابان سلاح ، در پایان گفت: امروز کارت سرتیفیکیت را به عنوان نماینده کشورها به عنوان نماینده هیأت رئیسه ارائه خواهم کرد و برای شما آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ق30/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسابقات ارتش های جهان اران روسیه ازبکستان ویتنام مسابقات ارتش های جهان دوره از مسابقات شرکت کنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۰۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران

درگیری بین جوانان و نیروهای اشغالگر صهیونیست در بامداد روز جمعه در شرق شهر نابلس در شمال کرانه باختری اشغالی در حالی روی داد که آنها در حال تامین امنیت شهرک نشینان برای هجومشان به مقبره حضرت یوسف (ع) به مناسبت عید پسح یهودی بودند.

به گزارش ایسنا، شاهدان عینی گفتند: نیروهای بزرگی از ارتش اشغالگر به منطقه شرقی نابلس هجوم بردند تا از ورود شهرک نشینان به آرامگاه یوسف (ع) محافظت کنند.

آنها تاکید کردند که درگیری بین ده‌ها شهروند و ارتش رخ داد که در آن ارتش از گلوله‌های واقعی و بمب‌های گازی استفاده کرد.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، نیروهای اشغالگر به تعدادی از محله‌های شرقی نابلس نیز یورش بردند و قبل از عقب نشینی، خانه‌ها را تفتیش کردند.

خبرنگار الجزیره نیز گفت: ارتش اشغالگر به اردوگاه بلاطه در شهر نابلس یورش برد و خانه‌ای را محاصره کرد.

منابع محلی از زخمی شدن یک جوان فلسطینی در درگیری‌های مسلحانه پس از هجوم به این شهر خبر دادند.

«آرامگاه حضرت یوسف (ع)» در ضلع شرقی نابلس واقع است که تحت کنترل فلسطینیان است و شهرک نشینان ادعا می‌کنند که از زمان اشغال کرانه باختری توسط اسرائیل در سال ۱۹۶۷، این مکان مقدس برای آنها است.

همچنین از سوی دیگر، نیروهای رژیم صهیونیستی با تشدید اقدامات خود در ورودی مسجد الاقصی و شهر قدیمی قدس اشغالی، ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی را در بامداد روز جمعه محدود کردند.

منابع محلی گزارش دادند که نیروهای اشغالگر از ورود ده‌ها جوان بیت المقدس و فلسطینی‌هایی از داخل اراضی اشغال شده در سال ۱۹۴۸ برای اقامه نماز صبح به مسجد الاقصی جلوگیری کردند.

هزاران نمازگزار با وجود محدودیت‌های صهیونیست‌ها توانستند خود را به مسجد الاقصی برسانند و در نمازخانه‌ها و صحن‌های آن نماز صبح را بخوانند و تا نماز جمعه در آنجا بمانند.

ده‌ها مرد و زن تبعیدی مستقر در مسجدالاقصی، علی‌رغم تهدیدها و محدودیت‌های اشغالگران، نماز صبح را در مجاورت مسجد الاقصی و در خیابان‌های شهر قدیمی در نزدیک‌ترین نقطه‌ای که می‌توانستند به جا آوردند.

همزمان با جشن موسوم به «پسح عبری» در چهارمین روز متوالی، نیروهای اشغالگر همچنان شهر اشغالی قدس را به پادگان نظامی تبدیل کرده‌اند.

نیروهای اشغالگر به شدت در شهر قدیمی قدس مستقر شده‌اند و ادعا می‌کنند که جشن‌های شهرک نشینانی را که در روزهای گذشته یورش‌های تحریک آمیز انجام داده‌اند، تامین می‌کنند.

روز پنج شنبه بیش از ۱۶۷۹ شهرک نشین تحت حفاظت شدید امنیتی نیروهای اشغالگر به مسجد الاقصی هجوم بردند و در آنجا مراسم تلمودی برگزار کردند و نیروهای اشغالگر از حضور ساکنان و نمازگزاران در محل جلوگیری کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • اروپا نیاز به قوای هسته‌ای مستقل دارد
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران آماده تعامل است/ ۱۵۳ میلیارد دلار حجم تجارت خارجی داریم
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • ۲۰۰ روز پس از جنگ اسرائیل علیه غزه: تحلیلی از مهمترین سلاح‌های مقاومت فلسطین علیه ارتش اسرائیل (فیلم)