Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@00:27:44 GMT

مهلت شرکت در طهورا ۶ تمدید شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۰۸۵۳

مهلت شرکت در طهورا ۶ تمدید شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ششمین جشنواره قرآنی «طهورا» ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه شیراز برای ششمین سال متوالی در سال جاری برگزار می‌شود.

طبق اعلام دبیرخانه دائمی این جشنواره به دلیل استقبال دانشگاهیان و درخواست مکرر دانشجویان، مهلت ارسال آثار به این جشنواره قرآنی تا ۱۷ شهریورماه سال جاری تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ششمین جشنواره قرآنی «طهورا» با محوریت آیات نورانی سوره الرحمن در رشته‌ها و بخش‌های مختلف آوایی، ادبی، پژوهشی، مجازی و دیجیتال، هنری و کتابخوانی برگزار می‌شود.

بخش آوایی این جشنواره شامل رشته‌های حفظ کتبی، قرائت ترتیل و تحقیق و تولید پادکست؛ بخش ادبی شامل شعر، داستان و دلنوشته؛ بخش پژوهشی شامل مقاله‌نویسی؛ بخش مجازی و دیجیتال شامل کلیپ و موشن گرافی؛ بخش هنری شامل خوشنویسی، تذهیب، نقاشی، گرافیک، عکاسی و نقاشی خط هستند.

به نفرات اول هر رشته و بخش این جشنواره قرآنی جایزه نقدی ۴ میلیون ریالی، نفر دوم ۳ میلیون ریالی و نفر سوم یک و نیم میلیون ریالی تعلق خواهد گرفت.

علاقه‌مندان جهت ارسال آثار خود می‌توانند از طریق شماره واتس آپ ۰۹۱۷۴۹۳۲۱۸۱ یا ایمیل tahuora ۶@yahoo.com اقدام کنند. همچنین سایت https://farhangi.shirazu.ac.ir جهت کسب اطلاعات بیشتر معرفی شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره قرآنی طهورا دانشگاهیان شیراز جشنواره قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۰۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند

سردار حمید هداوند گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از شرکت صنعتی در اشتهارد و به سرقت رفتن اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی محل وقوع سرقت و با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی، ۲ نفر در این رابطه که از مدیران و کارکنان این شرکت صنعتی بودند، شناسایی و پس از چندین روز کار عملیاتی محل اختفاء متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی البرز اضافه کرد: ماموران پس از اطمینان از حضور متهمان در محل ردزنی شده، به محل اختفاء آن ها اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه نامبردگان را دستگیر کردند.

هداوند بیان کرد: با اعتراف متهمان به جرم خود، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند