Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@15:02:44 GMT

بازداشت مداح توهین‌کننده به اهل سنت

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۰۹۹۰

بازداشت مداح توهین‌کننده به اهل سنت

این مداح در تهران دستگیر شد. وی در هیأت‌های جنوب تهران فعالیت داشت. مداح بازداشت شده به اهل سنت توهین کرد. فرد مذکور با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع قضایی شد. /ناطقان: با خبر شدیم که، رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس از پیگیری سریع این فراکسیون جهت شناسایی و برخورد با عوامل هتاک در یکی از هیأت‌های جنوب تهران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلال محمودزاده گفت: ۲۸ مرداد ماه، حوالی ظهر در یک مراسم عزاداری در جنوب تهران به مقدسات مذاهب توهین شد.



به گزارش رکنا، فیلم این مراسم در بین مردم پخش شد و ناراحتی و انتقاد علما و ایرانیان اهل تسنن را به‌دنبال داشت. ما از طریق وزیر اطلاعات و فرمانده نیروی انتظامی پیگیری کردیم تا عاملان این ماجرا را دستگیر کنند. هدف ما این است که دوباره این اشخاص که رفتار آنان در تضاد با رهنمودهای رهبری معظم انقلاب و مخالف قانون بوده و عامل برهم زدن وحدت جامعه و جریحه‌دار کردن احساسات جامعه اهل سنت کشور هستند، تکرار نشود.

گفتنی است در مراسم یاد شده یکی از مداحان نسبت به خلفا و همسر پیامبر اظهارات توهین‌آمیز بر زبان آورده بود.سرهنگ علی صباحی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت هم در این باره گفت: فردی که چند روز پیش در یکی از هیأت‌های مذهبی جنوب تهران با سوءاستفاده از موقعیت پیش آمده اقدام به بی‌حرمتی به برخی مذاهب دیگر کرده بود، توسط پلیس تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شد.وی افزود: این فرد با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع قضایی شد.

برچسب ها: بازداشت ، مداح ، توهین ، اهل سنت ، دستگیر ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بازداشت مداح توهین اهل سنت دستگیر تهران جنوب تهران اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، «احمد نادری» نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو هیأت‌رییسه مجلس شورای اسلامی، در فضای مجازی نسبت به خبر جدایی ری از تهران واکنش نشان داد و با این طرح مخالفت کرد.

نادری خواهان جلوگیری از هرگونه جابه‌جایی در محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش‌های پنج گانه آن، محدوده فرودگاه امام خمینی (ره) و همچنین منطقه ویژه اقتصادی ری شد.

این عضو هیأت‌رییسه مجلس با تاکید بر هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی ری به خسارت‌های ناشی از ایجاد تغییرات در جغرافیای سیاسی این شهرستان اشاره کرده و از به وجودآمدن نارضایتی‌های مردمی ساکنین و اهالی این شهرستان ابراز نگرانی کرد و به همراه برخی دیگر از نمایندگان این حوزه انتخابیه طی نامه‌ای از وزیر کشور خواسته‌اند تا وضعیت این شهرستان در تقسیمات کشوری همچنان به صورت فعلی مانده و ری جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

کد خبر 6091127 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • بازداشت ۴ کنکوری متخلف
  • بازداشت ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • رئیس سازمان سنجش: بازداشت ۴ کنکوری متخلف
  • بازداشت چهار کنکوری متخلف
  • بازداشت ۴ کنکوری متخلف ؛ جزئیات تخلف این ۴ نفر
  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور