Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:25:25 GMT

باید تیم اقتصادی منسجم و هم‌افزا شکل بگیرد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۰۹۹۱

‍‍‍‍‍‍

دریافت 147 MB

44*61

برچسب‌ها رای اعتماد وزارت اقتصاد و امور دارایی دولت سیزدهم پروندهٔ خبری رای اعتماد به دولت سیزدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رای اعتماد وزارت اقتصاد و امور دارایی دولت سیزدهم رای اعتماد وزارت اقتصاد و امور دارایی دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه دولت سیزدهم به کردستان یک نگاه ویژه است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا عصر چهارشنبه در میز خدمت روستای نجف اظهار کرد: اعتقاد داریم اگر دولت بنای بر رفع مشکلات مردم داشته باشد مدیران باید در میدان و میان مردم حضور داشته باشد.

وی افزود: رسیدگی به مشکلات مردم یک ضرورت مهم است و در پی سفر به روستای نجف آباد گام‌های خوبی در راستای رفع مشکلات مردم برداشته خواهد شد.

زارعی کوشا اضافه کرد: امروز در ۱۴۱ امین سفر در بیجار حضور داریم تا از نزدیک با مردم دیدار داشته باشیم و خدمت به مردم برای ما یک افتخار بزرگ است.

وی گفت: اعتقاد داریم مسؤول و استاندار باید در میان مردم باشد نه یک مدیر پشت میز نشین تا اینگونه مشکلات بهار رفع شود.

استاندار کردستان گفت: بیجار نزدیک به ۷۰ سال رشد منفی جمعیت داشت و به لطف خدا امروز رشد جمعیت در شهرستان بیجار مثبت شده است و این یک نقطه قوت است.

وی اضافه کرد: مشکلات و عقد ماندگی‌ها بسیار است اما سعی می‌کنیم تا تلاش بیشتری داشته باشیم و با برنامه ریزی در جهت خدمت به مردم گام برداریم.

استاندار کردستان به سخنان رئیس جمهور اشاره کرد و ابراز داشت: طبق فرمایش رئیس جمهور اصل مردم هستند و باید در استان خدمت به مردم گام برداریم و هر اقدامی که به نفع مردم است صورت بگیرد.

وی عنوان کرد: اگر بخواهیم محرومیت برطرف شود باید همراه هم باشیم یعنی مردم و مسؤولان در کنار هم قرار بگیرند تا محرومیت از چهره این شهرستان برداشته شود.

زارعی کوشا گفت: نگاه دولت سیزدهم به کردستان یک نگاه ویژه است که باید اعتبار بیشتری داشته باشد و کار بیشتری در آن انجام شود.

وی ادامه داد: در سال ۹۹ مقدار ۴۵۰ میلیون تومان کار عمرانی انجام شده و در سال بعد به همت دولت سیزدهم این میزان دو هزار میلیارد تومان شده و در سال ۱۴۰۱ به بیش از شش هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی تاکید کرد: مسؤولان حرف مردم را بشنوند و با مشکلات آشنا شوند و اگر امروز پروژه راه آهن به سرعت در حال انجام است و این به برکت دولت سیزدهم است.

استاندار کردستان تاکید کرد: باید ریشه مشکلات را شناسایی کنیم تا مردم راضی باشند و بالاخص مشکلات دهستان نجف آباد باید برطرف شود.

وی خاطر نشان کرد: امسال برای نجف ابادی یک کار ویژه‌ای تعریف می‌شود و در حوزه اقتصادی در این دهستان برنامه‌ریزی خواهد شد تا کاری در جهت پیشرفت اقتصاد این روستا انجام شود.

کد خبر 6100816

دیگر خبرها

  • پیشرفت شبکه ملی اطلاعات به ۶۰ درصد رسید
  • نگاه دولت سیزدهم به کردستان یک نگاه ویژه است
  • ۷۸ فروند هواپیما و هلی‌کوپتر وارد کشور شد
  • همه برنامه‌های رئیس‌جمهور در سفر دوم خود به قم
  • وزیر نفت: در دولت سیزدهم ۶۰ درصد به تولید نفت افزوده شد
  • رشد ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم
  • جهش تولید در حوزه کشاورزی لرستان
  • کلاف سردرگم فاضلاب شهر بندرعباس با عزم دولت سیزدهم باز شد
  • ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم
  • وحشت روزنامه دولت از برملاشدن ناتوانی‌های اقتصادی دولت سیزدهم