Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیما سادات لاری، درباره وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور، اظهار داشت: پروتکل‌های بهداشتی به معنی استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی ۱.۵ تا ۲ متر، تهویه مناسب، عدم حضور در تجمع و رعایت موارد بهداشتی اعلام شده به اصناف است.

وی ادامه داد: متأسفانه در هفته آخر مرداد نیز میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور همانند دو ماه اخیر به شدت پایین بوده و با اندکی افزایش نسبت به هفته قبل‌تر، به ۳۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۲ درصد رسیده است. این در شرایطی است که این میزان از هفته‌های اول تابستان تاکنون روند نزولی داشته است.

لاری گفت: کمترین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، یزد، چهارمحال و بختیاری، همدان و گیلان گزارش شده است. همچنین وضعیت پروتکل‌های بهداشتی در استان‌های کرمان، فارس، بوشهر، لرستان، ایلام، البرز، زنجان، کردستان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در بازه ۳۳ تا ۴۰ درصد گزارش شده است. در بقیه استان‌ها این شاخص بین ۴۱ تا ۴۹ درصد گزارش شده است.

وی افزود: بیشترین استفاده از ماسک در اماکن عمومی در استان‌های هرمزگان، سمنان و خراسان جنوبی و کمترین میزان در استان‌های یزد، گیلان و سیستان و بلوچستان گزارش شده است.

لاری ادامه داد: کمترین میزان رعایت فاصله گذاری در اماکن عمومی در استان‌های یزد، گیلان و چهارمحال و بختیاری گزارش شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خواهش ما از هموطنان این است که همه پروتکل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، فاصله گذاری فیزیکی و عدم حضور در تجمع‌ها را رعایت کنند. همه افرادی که واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند نیز باید این موارد را رعایت کنند./ مهر

 

منبع: فردا

کلیدواژه: استانها پروتکل های بهداشتی پروتکل های بهداشتی گزارش شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۱۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز از احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج بلوار خلبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حسین حسین‌پور امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام آغاز اعزام حجاج به سرزمین وحی و در راستای تکمیل زیرساخت پارک‌ها و اماکن عمومی سطح منطقه، عملیات احداث یک باب سرویس بهداشتی در پارک حجاج واقع در بلوار خلبان به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تأمین دسترسی به سرویس‌های بهداشتی از جمله ضرورت‌های مورد نیاز هر منطقه است، افزود: همکاران معاونت خدمات شهری و فضای سبز منطقه همواره تلاش دارند تا نسبت به رفع نواقص سرویس‌های بهداشتی واقع در بوستان‌های سطح منطقه اقدام کنند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز خاطرنشان کرد: مساحت این سرویس بهداشتی ۱۲۰ مترمربع و دارای ۱۲ چشمه است.

کد خبر 751438

دیگر خبرها

  • دندان‌ها را چه موقع مسواک بزنیم؟
  • فرهنگ ما-حق تقدم در رانندگی
  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • دستگیری کودک ربا کمتر از ۲۴ ساعت دریکی از استان‌های همجوار/ اختلاف شخصی دلیل آدم ربایی
  • عملیات ساخت ۴ واحد آموزشی در شهرستان صومعه سرا
  • اوضاع آب کدام استان‌ها خوب نیست؟ 
  • افزایش ۱۵۸ درصدی میانگین قیمت یک متر خانه در تهران/ گران‌ترین و ارزان‌ترین خانه‌ها در کدام مناطق پایتخت معامله می‌شود؟
  • احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه